• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Joggardag :D

    Datum: 2008-11-16 Tid:01:35:51 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Okej, jag vet att jag inte har varit speciellt aktiv här på bloggen. Men kanske kommer jag att bli ^^ Vem vet? Hur som helst så kommer jag iaf. att lägga in bilder och skriva lite då jag känner för det och har tid. Har så himla mycket att göra nuförtiden. Skolan tar upp mer tid än den brukade :S Aja.. men sånt är väl livet?

    Jag önskar att jag kunde få träffa några vänner här vah x'D Några som kanske kommenterar och vill snacka lite? För liksom. Vad ska man annars med en blogg till om man inte snackar med nån eller om ingen tittar/kommenterar bloggens bilder och inlägg? Det känns ju lite sorgligt :) Så glöm INTE att skicka en kommentar innan du sticker iväg :D

    Idag så har jag vart med söt Jossan<3 :) Jag, hon och Maria<3 gav oss ut på en "joggingrunda" som innehåll en hel massa saker som jogging (tro det eller ej ^^) Hopp&skutt, skratt (:D) halkningar (*host*) gående och en massa mer X'D 8km, var det faktiskt ^^ Riktigt stolt över det :)

    Efter joggingrundan så stack jag hem och duscha och lite sånt. Därefter så bar det av till Jossan<3 igen då där vi såg på film (<3 även om filmen inte va superbra X'D) drack kaffe (<3) och åt bullar (<3). Efter det så såg vi en massa snygga bilder ^^

    Jahaja.. Nu tänkte man då lägga in lite roliga och fina bilder på. moi.. annat..och annat? :) Håll till godo och glöm INTE att kommentera!! ;D



    Bild: På mig :) FOtad av mig :P Fixad av mig ^^



    Bild: På HEMLIG ^^ Av... någon? :) Fixad av mig x'3



    Bild: Av Jossan :) På Jossan ^^ Fixad av MOI :)


    Bild: Av Mig :) Fixad av Mig ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sophia

    klart jag kollar din blogg :D

    <3

    2008-11-16 @ 11:16:28
    URL: http://sophiava.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback