• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Supernatural, Bokredovisning, Jossan och Hästar :D

    Datum: 2008-11-17 Tid:22:50:24 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Kanske säger överskriften en hel del om vad jag har gjort idag. Först gick man då i skolan och fick lida igenom en hemsk redovisning av.. mig själv.. >_< Men jag överlevde! Jag varken fick en hjärtattack, började stamma, tappa bort mig, gjorde bort mig totalt eller svimmade! Det gick faktiskt riktigt bra så lite stolt får man väl vara? Dock kanske inte alla tyckte att det var så bra men.. skit samma X'D Det är ju bara läraren som behöver tycka att det är bra ^^ Så nu är det alltså avklarat.

    Efter denna lilla dag så bar  det av hemåt med lilla Jossifiiin i släptåg :)<3 SKoj skoj, vi åtade mat och gick en promenad med min "underbart lydiga" hund..* Hrmmpf!* Släppte lös henne och behöver jag ens skriva vad hon gjorde först av allt? :) Nej, tror att ni hajar ^^

    När vi kom hem så såg vi då på lite Tv och drickade Kaffe ^^ Jossan blev döskraj för clownen i filmen :) Sedan var de bara att börja med Hästarbetet. Man har då.. Hästprov i morrn och tro inte att det är lätt bara för att man gillar det! >.< Nej riktigt klurigt är det. Men tror det går bra.. Hoppas det i alla fall. Åh sen så ska man rida också då :D Det ska bli skitskojigt ^^

    Aja.. nu är jag väl färdigbloggad för idag. Ganska tråkigt vah? Det jag skrev alltså.. Men aja.. whatever^^ Nu ska jag snart sova men först kommer ännu några vackra bilder ^__________^

    s

    Bild: Mitt nya hjärnspöke verkar det som :D Fast denna är typ en mix av orginalet :S Väldigt bra!



    Bild: På Ralf :) Fixad av Mig ^^ Fotad av min fotografiska syster ;) Kolla in hennes blogg-->www.Mharya.blogg.se



    Bild: På MIN underbara hund Nellie<3 Av Mig :) Fixad av mig ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: cissi

    oooh JIPPIE jag hittade dig *nojd jag ska komma och spana in alla på öppethus på bergska Hihi^^

    2008-11-23 @ 17:11:46




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback