• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Storböl, Linda och LOOV!

    Datum: 2009-04-04 Tid:00:19:10 Publicerat i: Familj & Vänner
    Äntligen är det lov. Snacka om att jag har längtat<3 Idag var det en halvt vanlig dag i skolan. Halva dagen var nämligen musikdag och det var ju faktiskt lite kul. Efter skolan så åkte jag hem till Linda. Vet ni vad? Nej det vet ni inte så därför tänker jag säga det. Jo, det var såhär att jag fick åka buss GRATIS! :D Coolt va? Jag har ingen aning om varför men så var det..

    Hemma hos Linda så softade vi. Vi var nog båda ganska trötta ^^ Hehe, spela lite kort, äta tacos, busa med katterna och åka hennes skojiga moppe :P Mysigt var det, även om vi var så trötta att vi typ inte kom på så mycket att göre ;D I alla fall jag var trött. Efter det så åkte man hem med bussen då. Och det var samma busschaffis så jag fick åka gratis IGEN X') Wuuhu.

    Sedan kom man hem och såg på talangjakten. SKojigt skojigt. Blev alldeles kär i killen som sjöng ackapella och sedan i stämmor med sig själv. Helt underbart<333 Min favvo än så länge tror jag<3 X'D Efter det så såg jag på "Marley and Me". En ganska bra film, men seg.  Men fatta vad jag tjöt! Det var aslänge sedan jag tjöt så mycket! Usch usch. Människor i filmer dör hela tiden och då är det inte ofta jag bryr mig särskilt mycket. Men sedan tar de fram en hund.. NONO! Det klarar jag verkligen inte av X'''( Å så Påminner min dumma syster mig om hunden som de slog ihjäl i senaste Lassiefilmen. Det gjorde inte direkt saken bättre om jag säger så.. SNacka om att jag böla X'D

    Men nu sitter jag alltså här. Har kramat och pussat så mycket på min hund att hon antagligen trodde att jag var helt dum i huvudet och druckit något annat än cola eller så ^^ Hehe.. Och nu ska jag läsa och sedan sova. Hoppas att jag inte får kaktustaggar i hela händerna den här natten.. *muttra  över senaste drömmen*

    Godnatt alla :D

    df
    Bara för att Nellie är den allra bästaste hunden i hela världen och jag älskar henne så otroligt mycket<3 Föresten. Stryker över hund. För hon är ingen hund. Hon är en familjemedlem<3 En hårig liten lillasyster som talar sitt eget språk och springer fyra ben istället för två. Hon är liksom ingen hund för mig. Hon är en vän, en slags syster som alltid förstår en. Hon har personlighet till skillnad från vissa andra HUNDAR. Därför är hon inte en hund. Hon är Nellie, och hon är MIN<3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback