• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Damm damm :D JOSSAN å GLASS :)

    Datum: 2009-04-27 Tid:22:10:24 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    hfhfh

    WOOHO! :) Idag så har man varit med Jottan dåe<3 Mycket mycket skojigt tycker i alla fall jag. Tänkte berätta lite mer utförligt om min dag faktsikt ^^

    Jag vaknade klockan halv 9, värsta lyx sovmorgonen, ganska pigg faktiskt :) Jag ÄLSKAR sovmorgonar! Sedan hade jag historia, håltimme (där jag egentligen skulle äta lunch men eftersom jag inte hade någon att äta med så blev det att svälta å sitta ensam vid en dator.. :( TYCK SYND OM MIG! X'D *Asg* nejmen nae.) efter det så var det tyskalektion med Fredrik :) å sen blev det håltimme igen och vi gick ut och satte oss och njöt av värmen. Det var OTROLIGT varmt idag :D Men det var Najs<3 Efter vår lilla rast ute så stack vi in igen och hade tråkig SVENSKA >_< Vi fick bara sitta och lyssna, och min stol var helt blajj. Å jag fick ont i ryggen. Jag hatar min dumma rygg! -.- Måste gå till nån dum läkare tror jag. Efetr svenskan så hade vi klassråd och sedan (med en tung suck) gick jag å Linda bort för att ha hästteori. MEN sicken tur jag hade! :D Den va nämligen inställd och jag RUUUUUUUUSADE hem (eller snarare gick i slowmotion på grund av värmen >.<) för att äta och ringa min bästa lilla vän<3

    Efter spaghetti med köttfärssås, mjölk, oboy och ett antal bullar, vägrar säga HUR många, (vaddå ja va ju liksom HUNGRIG! ^^) så kom min lilla vän då :) Vi såg klart på Top model tillsammans, mobbade de små fjollorna, å sen så ggick vi ut till studsmattan och "studsade". *host* Dagens motion liksom X'D Och efter det så betsämde vi oss för att vi hade "hoppat så mycket" så att vi bara var TVUNGNA att gå och köpa glass :P Men sedan kom vi på att jag inte skulle orka gå BÅDE till och hem från Glassaffären X'D SÅ min pappa fick skjutsa ner oss tioll B-hallen. Jag köpte en Nogger-mint och Jossan knyckte den sista Twistern *se anklagande ut* Efter det så gick vi genom finspång och tog värsta omvägen hem till mig :) Så såg vi på Super Natural och hade skojigt skojigt. En riktigt LYCKAD dag alltså :)

    Tyvärr så blev jag tvungen att plugga på FYSIK, hatar det. Finns det något tråkigare liksom? *suck* Men sedan kom MAria hem och jag var så HIMMLA DUKTIG att jag tvättade en massa kläder och sorterade dem i prydliga högar efter familjens medlemmar och städade lite. :P Å sen så bestämde sig MAria och jag för att Maria skulle sova över hos mig, Hähähä SÅ nu ligger hon här på en madrass medan jag skriver det här :P SNart ska jag läsa.  "Time for me to go to bed, and have dreams of Dean" *Lamasångens melodi*

    sds

    y
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jottis ^^

    HAHA jaa mkt lyckad dag vare! <3333 haha AAAAAAAH AAAAAH!!!!!!! That was scary!! XDXD asg

    2009-04-28 @ 17:41:00
    Postat av: Fredrik

    fina bilder först och främst. lät som en riktig höjdardag :)

    2009-04-28 @ 21:53:08
    URL: http://paracol.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback