• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Finlandsresan.

    Datum: 2009-08-02 Tid:15:40:12 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Nu tänkte jag lägga in lite bilder från FInlandsresan =)

    nl
    FInlandssälen Harri Hylje ^^

    f v
    Stugan =) vi bodde inte där i år    | Bastun.  | Alla som var med på resan (utom jag då) 

    df
    Mina ÄLSKADE finska kakor ;D

    dfdf
    Hehe, här har nog några elaka finspångare varit! Eller vad tror ni? X'D (bild från Ekenäs torg)

    gfg df
    Kari (en släkting) ^^ | Vi fick en massa god mat hos våra snälla grannar som vi tältade hos. Hur gästvänliga som helst är dem! :D | Bild på vårt snygga tält och den underbara utsikten! :P De bor så himla fint där, mitt ute på landet.



    tr fdfdf

    Min brorsa i ett granathål då vi var på frontlinjemuseet. :)

    gi
    hgi

    gfg
    Karusellen i vattnet i Hangö ^^ Iskallt men superroligt!

    fdf gfg
    Johannes     | Karusell ^^         | Nathalie       | Jag



    dfdf
    Jag och min Bratz-dricka. | Grannarnas hus ^^   | En lada på grannarnas tomt. Vi tältade bredvid det.

    sd ghgh
    Marias och min säng (stora delen) | Natha å Johannes säng (lilla delen)  | Ruinen vid forsen =)


    Forsen vid ruinen ^^


    Ruinen :)

    gfgf
    Maria | Maria | Maria och Suvi (en av de vi bodde hos) Supersöt å snäll ^^


    Nicko (en av grannarna) stajlar på sin moppe ^^ SKitduktig!


    Sini och Suvi (grannarna vi bodde hos :) Sini var min kompis men hon hälsade bara på två gånger i typ 5min så jag hann inte snacka nåt med henne:/ )

    g
    Hunden Nellie =) |  Suvi med hennes jättesöta ponny Kicki :) |  Suvi + Kicki


    Här är mamman och pappan som vi bodde hos =) Superschyssta!


    Finsk konst. Trä(?)-dockor med lerhuvuden och begagnade kläder. Asläskiga :S




    Älskar deras studsmatta! Vill ha en sån :)


    Här ser ni Johnny :D Han körde på två hjul hela tiden! super duktig! | Johannes ^^ |  Jag dampar mig. =)

    SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT =D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Kicki - Studio-Kiix

    sv. Joo i sex år ungefär, men jag köpte min riktiga systemkamera för ca 2 årsedan :)

    2009-08-02 @ 16:31:25
    URL: http://studiokiix.blogg.se/
    Postat av: Anna

    Sv: Men tackar så mycket :)

    2009-08-02 @ 16:36:06
    URL: http://thewindblows.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback