• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Första dagen var inte så farlig =)

    Datum: 2009-08-18 Tid:18:56:33 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Nu har jag klarat av den första hemska dagen i skolan. MEn ska jag vara ärlig så var den inte såå hemskt som jag trodde. Började halv ett och slutade liksom tjugo i två :) Åh det var ju skönt! Schemat känns rätt sjysst om man jämför med det gamla trots att alla sovmorgonar(stavning? :S) förutom på fredag har tagits bort :/ Men jag får sluta lite tidigare och det tycker jag är bättre än sovmorgonar! På fredagen börjar jag klockan ca 10.00 och slutar vid tjugo över 11 så det är ju SUUPER!  =D Äntligen en bra dag!! ^^ Hihi.

    Efter skolan så gick jag hem och åt, fick ingen skollunch idag, och sedan så stack jag iväg till min Jossan :) Vi softade, jämförde scheman, snackade, fikade på kaffe och bulle ( no waay? X'D) och såg på våra små program X'3 HAHA, seriöst vad lata vi är!! :D Men vi har som vanligt jätteskojigt och kul. :) 

    Det var kul att träffa lite bekanta ansikten idag =D Även om sommarlovet blev ganska dåligt (med undantag för vissa dagar ^^) så känns det ändå som om jag har fått vila lite. Nu ska jag kasta mig in i den grymma världen med min "skräck-lärare" i engelska och svenska >.<  =oP Hon hade nämligen önskat oss! GRRR det är det ändå som känns bajs X'D Haha.. Men det blir nog bra.


    Seriöst Jossan, du har fallit in i fjortisträsket på bilderna X'D   Den där minen har hon på nästan alla bilder som hon tog igår ^^ Hihi, söt med rådjursögon :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sandra

    Svar; Jag har lagt till dig ändå, hoppas du besöker min blogg ändå :]

    2009-08-18 @ 19:14:22
    URL: http://carcrashheart.blogg.se/
    Postat av: Maria [Bloggdesinger]

    Tack:-)



    Är allt bra med dig? Vad gör du ikväll då?

    2009-08-18 @ 19:48:36
    URL: http://mariaelisabethristo.se
    Postat av: Jossan

    HAHAH I´m going over the daark side!!! XD

    2009-08-18 @ 20:29:48
    Postat av: ABSSOLUTARNELAA

    skola!? :D

    har du inte saknat skolan ? (aa)

    2009-08-18 @ 21:11:35
    URL: http://aarnnela.blogg.se/
    Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

    haha, ja en typisk fjortis min ^^



    Ja härligt att det gick bra för dig.

    2009-08-19 @ 11:59:32
    URL: http://tvattlapp.blogg.se/
    Postat av: linda

    fin blogg! (: /lillisenlindan.blogg.se

    2009-08-19 @ 13:30:27
    URL: http://lillisenlindan.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Vilket bra schema! Det är jätteskönt att sluta tidigt, då kan man ju gå en sväng på stan, eller äta lunch med vänner och sånt :)



    tack så mycket :)

    2009-08-21 @ 11:37:28
    URL: http://lillyz.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback