• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GRATTIS JOSSAN!

    Datum: 2009-08-21 Tid:19:06:02 Publicerat i: Familj & Vänner
    Nu är det ju såhär att världens bästaste kompis fyller år idag :D GRATTIS JOSSAN PÅ 17-ÅRS DAGEN! =P WOHU! GRATTIS! :)

    Jossan jag hoppas verkligen att du har haft ett bra år som sextonåring och en bra födelsedag. Vill bara säga att du betyder så mycket för mig. Har kännt dig i hela mitt liv och det finns så många minnen så det är ju inte klokt x'D Haha, det är otroligt vad snabbt tiden går! Det känns som om det var nyss som vi lekte fina katter och klättrade i träd ^^ <3 VI hittar jjämt på så himla roliga saker du och jag och jag kan prata med dig om allt. Hoppas att du får en finfin dag och att du får ännu ett härligt år som sjuttonåring ^^

    GRATTIS!


    Jag med Maduza hår och Jossan med en glad min ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Naaaw taack söötnows <333333333333 :D:D:D:D haha vi har säkert miljontals minnen haha o fler ska de bli! :DD <3

    2009-08-21 @ 19:18:09
    Postat av: Mamma Tove

    Tack så mycket :)

    2009-08-21 @ 19:25:51
    Postat av: Lisa [lisalindquist.blogg.se]

    sv: gud vad trevligt :D

    Det är samma här (:

    2009-08-21 @ 20:10:18
    URL: http://lisalindquist.blogg.se/
    Postat av: Lillatanta

    Vilken super snygg bild. måste in och gratta jossan. Tänk vadåren går inte länge sedan ni var små prinsessor.

    kraaaaaaaaaaaam

    2009-08-21 @ 22:45:35
    URL: http://lillatantas.blogg.se/
    Postat av: a

    GRATTIS :D_D<3

    2009-08-22 @ 11:25:13




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback