• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hannas daaaaaaag.

    Datum: 2009-08-11 Tid:21:04:42 Publicerat i: Hanna har ordet
    Idag (efer powerwalken) så lagade jag makaroner och köttfärssås ^^ Mycket gott. :) Och efter det så stack jag alltså iväg till Jossan på moppen. Hehe, den startade faktiskt utan krångel! X'D *världssensation*

    När jag kom dit så satte vi oss, tro det eller ej, framför....*trumvirvel*.... TV:en! :D Vi såg Tyra Banks show där de talade en massa om rasism och man fick se en massa undersökningar. Det är inte klokt hur folk tänker nu för tiden! Alla är väl lika mycket värda? Utseendet borde inte spela någon roll och INGEN ska klankas ner på grund av sitt ursprungsland, släkt, utseende, religion osv. Det är ju bara så stört. >.< Blir så himla sur när jag hör sånt där.. :/ Folk som misshandlas i skolan för att de kommer från ett annat land.. människor som blir spottade på när de går ute på gatorna och som får ta emot hemska skällsord av folk som tycker att de är "en underlägsen ras" och att de inte borde få finnas. Det tycker i alla fall JAG är hemskt!



    Efter det så såg vi på Top Model, Projekt Runway, Americans funniest homevideos, och sedan "Den nakna kocken". DEt var mycket roligt. Däremellan så hann vi också med 60st utfall och en del fika som var UTSÖKT. Lite kaffe blev det också, som vanligt :) Länge leve Löfbergs lila! ^^



    Efter det att vi hade sett kockprogramet så blev vi sugna på att "laga någonting". DEt fick bli en smoothie ^^ DEn  blev så himla god! Ingredienser-> blåbär, jordgubbar, banan, mjölk och apelsinsaft. Hur himla god som helst! :D Vi hade väldigt kul med mixstaven också X'D  Haha, jag gjorde fina mönster med den ^^

    Sedan tog vi med oss Smoothien och satte oss på Jossans balkong och spelade Packa Åsnan ^^ Haha, BUYEH, jag vann! ^^

    Sedan stack jag hem.. :) och här sitter jag. =P
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: elin

    inget speciellt för tillfället!

    2009-08-11 @ 22:40:53
    URL: http://eelinviktoria.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    haha de va sköööj! x')

    2009-08-12 @ 12:36:07




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback