• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • H+H+H = HHH

    Datum: 2009-08-06 Tid:11:55:45 Publicerat i: Film & Böcker
    AAAAAAAAAh, finns det något bättre än att slänga sig i hängmattan med en bra bok i handen? Skulle inte tro det! Hur som helst så är det dit jag är påväg. Boken är Harry Potter och hemligheternas kammare. I like it ^^ =)

    Hanna+hängmatta+Harry-potter-bok = HannahängmattaHarrypotterläsning



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Emma

    Tack! ja har tagit alla bilder själv (el ja nån i min familj/vänner då). Cool stickad kaffe/tekopp i inlägget nedan! ;) jag som samlar på kaffekoppar, en sån skulle jag vila ha!

    2009-08-06 @ 14:11:17
    URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
    Postat av: Minna

    Svar: Nej precis. Det är typ det som är meningen.

    2009-08-06 @ 15:36:47
    URL: http://mipan.blogg.se/beauty




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback