• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Soo much to do, soo little time.

    Datum: 2009-08-12 Tid:23:23:39 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så har jag varit med Jossan igen då ^^ Hehe, vi började dagen med att snacka lite framför datorn och jag fixade till en liten grej på hennes blogg. Mycket bra blev det =) Efter det så gick vi ut och kokade lite kaffe och tinade ett par bullar (A) (så himla ovanligt av oss X'D Vi gillar variation!!) HaHa, sedan så satte vi oss och såg på Tyra Banks show, Top Model och lite på Projekt Runway. Men efter ca 20min så skulle vi ju till Frälsningsarmén för att duka borden inför minnesstunden på fredag.. :'(

    Efter dukningen så spelade jag lite piano och jag TROR att Jossan försökte sig på en liten andrastämma däruppe vid de högsta tonerna x'D Sedan stack vi hem till mig igen, vi var ju liksom bara TVUNGNA att kolla på resten av Projekt Runway eftersom de liksom gjorde BRÖLLOPSKLÄNNINGAR =D =D =D


    Haha, här ser ni min "Runway-favorit" X'D, Christian.

    Lite opera-träning blev det då vi såg ett klipp från "The Phantom of the opera" på Tv. MYCKET vackert var dte kan jag lova! Hehe, vi spelade dessutom ett underligt spel på karaoke X'D Man skulle styra typ en pinne upp och ner med hjälp av rösten och samtidigt hindra en boll från att komma in i målet bakom en typ ^^ Hehe, när bollen träffade pinnen så flög den i väg mot motståndaren. Mycket intressant spel och vi sjöng så otroligt vackert =)

    En rolig dag som vanligt dåe :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: emma

    gillar också christian :)

    2009-08-13 @ 00:13:57
    URL: http://emmaaerngard.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Haha de va sköj duu :)))

    2009-08-13 @ 20:08:13
    Postat av: Maiia

    Soo FEARS! (stavning? XD)

    2009-08-16 @ 17:34:45
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback