• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Lördag = PARTY!

    Datum: 2009-08-30 Tid:22:49:55 Publicerat i: Familj & Vänner
    I lördags så hade jag fest. HEhe, det blev ett litet Pyjamasparty och mina kompisar kom hit och vi åt mat, sjöng singstar, åt glass och såg på tv ^^ Haha. Jag tyckte att det blev en riktigt lyckad fest iaf.. Till "kvällsmat" så åt vi fajitas :) MYCKET starkt men enligt MIG, mycket gott! ^^ Hehe.. när vi hade ätit klart ås fick vi sitta å vänta på Fredrik osm kom typ mer än 1h försent  :) FYYY på honom. Men tillsist så kom han och vi satt å skrattade och pratade ett bra tag.



    Singstar va superskojigt. Alla sjöng OERHÖRT vackert men jag tror att jag å Fredrik nästan va värst X'D Jossan tillhör kanske också den kategorin... hömm.. :)  Efter ett tag så blev alla så fasansfullt sugna på glass så vi stack ner för att göra lite Marängswiss. SAndra rullade glasskluttar och Sanni brände chokladsåsen medans jag hackade bananer så det sprutade om det. Resultatet blev i alla fall bra, trots att glassen BADADE i chokladsås. Jag erkänner.. JAG ÄR DEN SKYLDIGE!



    Vi skulle se på film också.. men ingen dög och vi kom inte på något.. Och så var ju Jossan tvungen att gå  ut med hunden eftersom henens föräldrar var borta (och jag var hennes barnvakt^^) så vi gick hem till Jossan istället som (för ni som inte redan vet) har filmer nog att starta en Filmuthyrningsfirma.


    Linda tappade vi hemma hos med och Sanni och FRedrik försvann på vägen. Tillsist så var det bara jag, Sandra, Jossan, MAria och min tunga packning (som min lilla packåsna, Jossan, lovat att berätta åt mig men ICKE SA NICKE) kvar. Men det gjorde inte så mycket. Klockan var ju faktiskt elva. Men vi kollade ju i alla fall på Harry Potter (tvåan: Hemligheternas Kammare) och hade mycket mysigt även om Maria och Sandra stack hem innan det OERHÖRT spännande, blodisande slutet..  Så vare bara jag å Jossan kvar ^^


    Hihi de va så små i den här filmen! ^^


    Haha, så vare slut på den dagen! :D Mycket rolig och vi (jag å Jossan å TIndra) somnade vid ca tre, okej TIndra snarkade nog typ redan vid halv tolv men ändå. :)

    EN LYCKAD DAG! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Det var kul :DD spara damsugarna till nödtider!! :P

    2009-08-31 @ 06:42:52
    Postat av: Jossan

    Hahah de va jätte kul! :DD

    2009-08-31 @ 18:49:14
    Postat av: Fredrik

    Vadå ? x) Vi ägde ju på singstar. Det blev ju bättre på aladdin försökte och slå mitt rekord men det gick ju sådär. Får bli världsrekord nästa gång ^^

    2009-08-31 @ 21:05:18




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback