• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Min fest på G ^^

    Datum: 2009-08-28 Tid:23:09:40 Publicerat i: Hanna har ordet
    Idag så har jag varit med Jossan. Hon kom hit ungefär vid lunchtid och så väntade hon lite medans jag åt. Efter det så blev det t ill att snacka om en massa som hänt under dagarna då vi varit separerade X'D Hehe. Jossan hade mycket att berätta och efter en hel del skratt så gick vi för att..... *trumvirvel..... KOKA KAFFE! (barabambambampaaaa!) Haha så himla ovanligt asså.

    Så vi såg på Tyra Banks show som handlade om Tonårsförhållanden, misshandel. Usch det är så himla hemskt! Hur kan man slå folk sådär? LIksom.. hur kan man misshandla någon, se hur personen bryts ner iför ens ögon.. det är ju så himla fruktansvärt. Tänk vad många kvinnor (framförallt) som misshandlas i det tysta. De som gömmer sig i mörkret under den ljusa fasad de bygger upp.. Det är så fel!


    Det är fruktansvärt!

    EFter Tyra Banks show så såg vi på Top Model och efter det så började vi planera inför min fest. Hehe. DEn är ju som sagt lite sen (fyllde 1aug) men nu ska den i alla fall bli av. Jossan kom på den härliga ideén att vi skulle ha pyjamas-party och det tycker ju jag låter underbart! ;D Tänk så skojigt det kommer bli.


    Äpplen från vår trädgård är godast. Sötaste syrran på bilden :)

    Jossan stannade tillräckligt länge för att vi skulle hinna gå ut och äta lite äpplen från träden samt göra en massa URFÅNIGA pruttljud på armarna X'D Haha. Undrar vad de som gick förbi vårt hus trodde egentligen. HIHI ^^ Men liksom, spela roll ^^ Jossan åt även mat hos oss och vi började se på en film (som jag skriver om i nästa inlägg ^^) men sedan kom Jossans mamma med bilen och hämtade upp henne på väg hem från jobbet. :) EN skojig dag. Hoppas på en underbar morgondag!  :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sandra

    åh, vad går du för linje?

    2009-08-29 @ 09:03:26
    URL: http://backtofuture.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    WOHOO! ;D haha skoj skoj var de ^^

    2009-08-30 @ 17:40:08




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback