• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Presenter, bio och restaurang.

    Datum: 2009-08-02 Tid:22:45:03 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel



    Tänkte berätta lite om min födelsedag. Först blev jag firad på morgonen av mamma, pappa,  Natha, Maria, Johannes och mormor :) Det var riktigt skojigt! Jag fick en massa skojiga saker! Ridbyxor, massa block, mappar, fransk manikyr set, två olika nagellack, boken "Låt den rätte komma in" och "Harry Potter och hemligheternas kammare", badgrejjor, ansiktsmasker, servetter x'D, stor sminkborste, massa suddigum, sminkborttagnings handdukar, pennor, hårbortste, väska och shorts och vas av farmor, 300kr av mormor och 100kr av min moster m.m :D


    När jag ätit frukost så satte jag mig och lockade HELA Håret :) Mycket fint blev det! =) älskar lockar. Jag bakade även en supergod kaka (som inte alls blev som den ska :( ) till fikat klockan tre. Klockan tre kom sedan mormor och farmor för att fika lite. Det var mysigt. Efter det så beställde jag, Natha, Johannes och MAria biljetter till bio, Transformers 2 -revenge of the fallen. Johannes och Natha bjöd mig nämligen på restaurang och bio som present. Så himla snällt!

    Ungefär klockan sex åkte vi iväg till Norrköping och efter mycket slit och letande hittade vi en RELATIVT billig och passande restaurang. :) Det blev kinamat. Jag tog kycklingfile och ris i jordnötssås. MYCKET GOTT! Tack tack. Och efter maten så gick vi en liten promenad där Johannes och Natha köpte biogodis och jag köpte en milkshake från McDonalds. Jummy! ;) Natha köpte även en ENORM dricka ^^ Skitcoolt.

    Sedan så såg vi alltså på filmen som var riktigt bra. Liiite fööör transformig men annars skitbra, även om ettan helt klart var bättre. :D Jätteglad att jag fick se den. Har väntat hur länge som helst på att den ska komma ut =D

    Efter bion som slutade klockan tolv så ville min brorsa till ett bilrace >.< Jag var skittrött men fick hänga med ändå.. Men det var ju lite intressant faktiskt. Midnattsrace, olagligt, med mycket bilar. Haha ^^ Stockholm v.s Norrköping. Sedan stack vi hem då. =) Skittrött å så somnade jag direkt typ.

    Bilder får jag lägga upp i morgon eller så för nu hinner jag inte och jag har inga bilder urladdade. :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Ida

    Så fiin blogg du har! =D



    Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

    Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

    Titta gärna in så blir jag glad :))

    2009-08-03 @ 14:52:00
    URL: http://misswivel.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback