• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Veggitales :)

    Datum: 2009-08-26 Tid:18:09:59 Publicerat i: Musik & Sång
    Idag har jag  varit i skolan och så har jag varit och joggat. Det blev typ bara 2,3-2,5km men det är ju i alla fall något! :D Hehe, mamma åkte före med bilen och så sprang jag och hunden efter. Mycket uppfriskande och skönt måste jag säga.

    Är det bara jag som VILL Vara en sån där hälsosam människa som tränar och äter nyttigt och VARJE dag bestämmer mig för att "Idag ska jag börja!", men misslyckas totalt varje gång? >.< VIsst jag äter inte godis, tränar då och då, rider en gång i veckan å så.. Men jag stör mig på att man ska falla för dessa sötsaker som finns ändå XD DUMMA SÖTA SAKER! Tänk om man helt enkelt hade låtit bli med att UPPFINNA sånna grejjor. Tänk om alla skulle äta kaninmat (=grönsaker) och andra nyttigheter varje dag istället? Alla skulle må skitbra. Det vore ju RIKTIGT super! Men.. jättetråkigt x'D Man måste ju få festa ibland, eller hur? 


    På tal om grönsaker. Detta måste checkas in! :D HAha jag är ett litet Veggietales-fan X'D



    Någon som har ett litet träningstips som man kan göra hemma utan en massa huxflux å grejjor? :) Bra med tips! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Matilda

    SV: Stämmer alldeles utmärkt, hon är en norwich terrier :)

    2009-08-26 @ 18:47:29
    URL: http://baramatilda.blogg.se/
    Postat av: emelina

    sv; okeey synd:/ tränar du nåt annat då:)

    KRAM

    2009-08-26 @ 19:26:54
    URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
    Postat av: emelina

    sv; okeey låter kul :)

    2009-08-26 @ 20:20:36
    URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
    Postat av: Amy

    Sv; Testa atkings. Inge socker, bara kött, grönsaker och mejeriprodukter. Efter tre dagar utan socker och med ägg o bacon till frukost är sötsuget borta!! Och förhoppningsvis några kilon me :)

    2009-08-26 @ 22:33:27
    URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma
    Postat av: Fredrik

    Haha. roligt !!!! :P

    2009-08-27 @ 21:05:37




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback