• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Yihaw, good books, sunshine and movie.

    Datum: 2009-08-24 Tid:19:29:56 Publicerat i: Film & Böcker
    Idag fick jag äntligen rida igen! :D Har ju inte ridit på HELA sommarlovet och så det var verkligen dags nu tycker jag. Vi fick välja hästar och hämta dem ute i hagen, självklart tog jag Wayfarer<3 Det visade sig att vi har fått Cissi istället för Jessica som lärare nu vilket jag tycker är SÅÅÅ himla bra!! ^^ Jag lärde mig (helt seriöst och utan att överdriva) mer på denna lektionen med Cissi än vad jag gjorde på hela förra året! Snacka om skillnad. Cissi säger till mig vad jag ska göra och hur jag ska göra det och det är ju det jag vill! Hur ska jag kunna lära mig om iingen säger hur man gör liksom? SKITGLAD! :) Jag ramlade ju inte ens av X'D

    SKolan för övrigt var ju rätt okej. Men det är väl klart när jag och Linda är så ägiga? X'D Jag lånade en bok som min syrra sa verkade bra, "Om jag inte hade sett honom", av Kevin Brooks. Måste säga att jag tror att jag kommer gilla den. Inte som min kära Twilight (som jag för att skryta gillade LÅNGT innan filmdebuten och Twilight-epidemin >.<) Någon som har läst boken?


    Någon som läst den?            |  Wayfarer<3

    Efter skolan så gick jag hem i värmeböljan och höll på att kolavippa på kuppen. Men jag klarade mig hem med den tunga väskan av ridutrustning och jag slängde mig genast fram till kylskåpet för att hugga nåt att äta. (Fisk i skolan  = blööööh)

    Så vad har jag gjort mer idag? Jo jag åkte ut med mamma, Maria och hunden till Stenviken där vi fotade och slappade på bryggan ett tag. Solen är så underbar och jag vill inte missa en enda sekund av den! >.< Usch vill inte att höstens mörker ska komma och dra med sig trötthet och göra en deprimerad >.< Nej det vill jag inte! Jag vill ha mer sommar! Jag missade den i år och jag saknar den :(


    Filmen jag köpte :) Är den bra?


    Efter Stenviken så åkte vi och handlade, vilket behövdes efter min hungriga rensning av kylskåpet. Köpte en film för 59kr, "Finding Neverland" med Johny Depp och Kate Winslet. Har velat se den så länge och jag tror att den är superbra. Det är ju liksom Johny Depp med!

    Det var väl i stora drag min dag idag då. Bilder kanske kommer lite senare. :D Bye bye!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: fredrik :)

    Låter som en lång dag med trevligheter på slutet :P

    2009-08-24 @ 20:46:47
    Postat av: Jossan

    RAWR på Johnny Depp ;D

    2009-08-24 @ 22:34:15
    Postat av: Linnea

    den är super den filmen!!

    ursäkta vill inte låta mammig xD (men det är sant) om man inte äter innan man rider så blir man skittrött :OO det har jag gjort en gång höll ärligt på o dö!! xD

    men jag förstår inte riktigt hur du kan tycka Jessica e dålig? :P jag har haft cissi, hon e ju bra och så men jag tycker jessica e MKT bättre! :P

    men smaken e som baken xD

    mina kommentarer är lika långa som mina inlägg xD

    2009-08-26 @ 16:19:13
    URL: http://fettmedfjortiz.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback