• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Dan före doppare-dan.. :)

    Datum: 2009-12-24 Tid:01:24:28 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Tyckte denna va lite söt ^^ :

    Idag var det mycket stohej och saker som skulle fixas. Sista julklapparna skulle inhandlas, huset skulle städas, granen sättas upp och kläs, julgodis bakas, mat lagas och en hel massa annat. Det blev alltså en väldigt stressig dag fast den blev riktigt lyckad ändå måste jag säga. Vid fyra så gick jag ner till mormor för att hjälpa henne klä granen och ställa ut de sista tomtarna i huset. Det blev mycket lyckat och hon bjöd mig, Maria och Pappa på lite för-jul-fika som smakade ytterst gott. Det var egentligen enda pausen jag fick ha på hela dagen xD

    När jag kom hem så började jag slå in julklappar till alla möjliga personer. Surt nog så var alla namneticketter slut så jag fick skriva för hand med en ful svart penna, gissa om det blev snyggt >.< XD Jag har ingen fin handstil vill jag lova x) Någon gång under denna tid så kikade min bästis Jossan förbi och överlämnade sin julklapp till mig. :) Mycket fint inslaget var det men jag väntar med det tills i morron med att öppna (A) Men hon hade också bakat JÄTTEFINA cup-cakes som såg ut som KAKMONSTRET (mig :D) hih! SKitglad blev jag och det var verkligen jätteroligt att få. Tack min Jossan<3

    Efter det så tittade även Sandra förbi och lämnade sin julklapp som jag ännu inte har öppnat. Det blir nog spännande. :D Men inte hann jag prata länge för de där paketen skulle ju slås in och det var bara att stressa vidare. Men de blev tillsist inslagna och ungefär kvart över sex kom min underbara pojkvän Victor and made my day<3 :) VI hjälpte till att duka lite men innan vi åt så bytta vi julklappar. Fick världens finaste silverhalsband med ett silverhjärta innehållande en månadsten. SÅ himla glad blev jag och det var verkligen supergulligt av honom! :) TACK VICTOR! <3 DU är helt enkelt bäst<3  Jag lovar att jag ska lägga ut en bild på det så fort jag lyckas fota det ^^ DEssutom så verkade VIctor bli lite glad över min present till honom också. :P <3<3<3<3

    Efter julklappsbyten och en massa "tack" och "Åh va gullig du är" så åt vi lite julmat :) Det var gott. Men så fort det var klart så stack vi ner för att klä granen som blev väldigt fin tycker jag. Jag älskar verkligen julgranar och den blev mycket lyckad i år ^^ SÅ nu är jag minsann glad. Efter detta så hann vi också med ett snöbollskrig i vilket jag blev mylaad ett antal gånger som jag inte tänker skriva om alldeles för noga xD Hihih. Och efter snöbollskriget så såg vi på en gullig film som var lite kul faktiskt. När den var slut så myste jag å Victor lite innan han blev tvungen att dra hem igen.

    Det var min dag då. :) I morron (eller idag rättare sagt, det är ju faktiskt redan JULAFTON!) så blir det kanske inte så mycket blogg. SÅ jag önskar er GOD JUL nu istället! :) GODNATT!


    GOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL!!! :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: De tre tenorerna

    Vi på Strange bakery vill Önskar dej en riktigt God jul!:)

    2009-12-24 @ 01:26:46
    URL: http://strangebakery.blogspot.com
    Postat av: Jottan

    Hihi va bra att du gilla dom x'D De blev ju inte riktigt som de skulle men ;D

    2009-12-25 @ 11:32:50
    Postat av: Mariia :D

    God Jul! :D

    2009-12-25 @ 12:33:03
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Victor

    hihihihi:D jag blev micket glad över dina presenter ju!=) älskar dig <333333

    2009-12-25 @ 16:55:13
    Postat av: Anonym

    jätte fin blogg, :)

    kolla gärna in fiskpenis.blogg.se

    2009-12-26 @ 21:48:17
    Postat av: nathalie

    ska försöka hitta på så mycket roligt som möjligt ! du då ? :)

    2009-12-27 @ 16:19:20
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback