• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Spruta & Prov = kan det bli värre?

    Datum: 2009-12-03 Tid:23:03:54 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Frost är vackert<3 :D

    Igår så var jag duktig och minsann tog svinis-sprutan. Jag är en sån där person som egenltigen inte är rädd för själva sprutan men har den reaktionen att jag brukar svimma så jag var nervös. När jag kom in så drog jag ett djupt andetag och kände paniken komma smygande men sprutan kändes ju inte alls! :O Det gick skitbra men så fort det var klart så kände jag tårarna i ögonen, pipet i öronen, illamåendet och det snurriga huvudet. Usch vad jobbigt det är! Jag försökte andas ordentligt och gick ut å satte mig. Känner mig själv och dessa var svimm-symptomen. Men jag satte mig lugnt ner å snälla Lilla Victor va med å höll om mig<3 :) Sjuksystern kom ut och frågade hur jag mådde och så hela tiden och jag klarade mig rätt bra :P Det gick över tillsist, utan svimmning. Stolt blev jag även om det är himla pinsamt. Vi satt kvar ett bra tag så att jag inte skulle gå upp för fort å tuppa av senare xD HAHA


    :S

    Igår efter skolan så drog man hem till Victor då :) Det var jättemysigt och vi hade jättekul! :D Hihi. Vi sk ulle dessutom plugga matte och biologi vilket vi faktiskt ockås gjorde i hela 5min!! :O Vi var så himla duktiga och jag är jättestolt över det. Vid kvart i 7 drog jag hem och pluggade från klockan 8 till halv ett på natten >.< JÄTTEROLIGT!

    Idag hade jag hela TVÅ prov! Först matte som jag faktiskt tror gick jättebra :D Men förra gången jag tycte det så fick jag jättedåligt, så vem vet? XD Kanske gick det super? KAnske gick det skit? >.< Hoppas på det först nämnda. Sedan gjorde man då även biologi-provet som gick riktigt bra faktiskt det med. Hoppas på rätt bra betyg där :) EN ganska okej dag i skolan ändå och nu är jag fri för helgen! x)

    I morgon ska jag va med Jossan och Victor. Får se vad vi hittar på, kanske fotar något! :D Hehe. Men nu ska jag gå. HEJDÅ!



    Vart är min snö? JAG VILL HA SNÖ!







    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Naa stackare ^^ Tur att du hade din prins som tog hand om dig ;) VILL OCKSÅ HA SNÖÖ!!! :'o

    2009-12-03 @ 23:13:44
    Postat av: Sanna

    i helgen så kommer jag att mysa och gosa med min hund som jag hämtar imorgon =) vad ska du göra da ?

    2009-12-03 @ 23:24:07
    URL: http://moonzanna.se
    Postat av: sofie

    sv: jodå de blev de allt, är nästan helt klar med julklappar nu :) har du börjat köpa än? :)



    hehe tack :D

    kram

    2009-12-03 @ 23:27:33
    URL: http://misssofiiee.blogg.se/
    Postat av: Sanna

    det är min första hund som jag skaffar på egen hand, fick en av mamma när jag fyllde 5 år. Men då va det ju inte riktigt jag som tog hand om den ;) hihi Men hos mamma så har vi haft 3 hundar...detta är dock min första som jag ska uppfostra och ta hand om själv

    2009-12-03 @ 23:58:34
    URL: http://moonzanna.se
    Postat av: jazzi

    sv: ahaa.. ojdå, jag menade det som något positivt men :P

    2009-12-04 @ 06:43:51
    URL: http://jazzi.blogg.se/
    Postat av: sofie

    sv: hehe men de är ju ändå ganska långt kvar så ;D ja tycker bara de är skönt att ha de avklarat så ja slipper bli stressad över de :P

    kram

    2009-12-04 @ 07:20:29
    URL: http://misssofiiee.blogg.se/
    Postat av: Nadja

    sv:haha ja fast nu är jag dying for lussebullar så måste baka det snart :D

    2009-12-04 @ 08:21:24
    URL: http://nadjiss.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    ikväll ska jag fika med en kompis och resten av helgen ska jag tyvärr typ plugga plugga plugga :P

    du då? =)

    2009-12-04 @ 15:11:09
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: THERÉSE

    usch för spruta..!



    sv: hmm.. sova ut och vara ledig? haha^^

    vad ska du själv hitta på?

    2009-12-04 @ 15:56:14
    URL: http://tettelush.blogg.se/
    Postat av: Bella

    Bara slappa och plugga, har du några planer för helgen?=)

    2009-12-04 @ 17:19:24
    URL: http://bbbellas.blogg.se/
    Postat av: André Karneke

    äääälskar snööö!! :D

    och älskar dej för att du älskar snö ^^

    2011-08-30 @ 21:53:23




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback