• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Helgens goda stunder ^^

    Datum: 2009-12-07 Tid:20:21:42 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Haft en mycket bra helg som vanligt. I fredags kom Jossan hem till mig efter skolan och så lekte vi :D Mycket skojigt! Efter ett tag, runt 6 så kom också Victor och hälsade på och så hade vi skoj ett tag tillsammans. Vid åtta så gick Jossan hem och lämnade mig och Victor till familjen Carlsson plus mormor. Det var väldigt trevligt och vi kollade på idol tillsammans och grejjor. EN lyckad fredagkväll ^^

    Lördagen tillbringade jag i stan med VIctor, MAria och Mamma. Vi shoppade i stan och gick på mc Donalds där det var mycket mycket gott (A) Tyckte i alla fall jag. Det enda som blev shoppat för min del var en lång svart överdragströja som jag gillar ^^ Mamma och MAria köpte dessutom en del julklappar men då fick inte jag va med. Victor köpte nada :) Fast när vi gått ett tag i centrum så åkte vi till två skoaffärer för att hitta skor till mig. Mina är nämligen helt trasiga och det är hål rakt genom sulorna men jag hittade inga skor och så drog vi till Citygross istället. Där hittade vi lite godsaker som vi köpte och sedan bar det av hemmåt.

    Söndagen gjorde jag nästan ingenting på. Slappade hela dagen men på eftermiddagen/kvällen så blev det pepparkaksbak! =D Det var riktigt mysigt och två pepparkakshus knåpade vi ihop + en massa pepparkakor. Blev riktig julstämning i köket men dagen tog slut innan den ens hunnit börja. Kan bero på att jag liksom vaknade vid halv 1! xD HAHA

    Idag har det varit en jobbig dag i skolan och i morrn och i över morrn blir det fullt med läxor, som idag. Så antagligen ingen blogg heller. Men nu kommer lite bilder.




    Jossan i fredags :D




















    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    MEN FYYY Hanna!!! >_< Va du tvungen att ta den extremt fula bilden! Uuuurk säger jag bara!

    2009-12-08 @ 10:28:37
    Postat av: Syster din

    Baka baka liten kaka! :) Vad är det för en snygging på sista bilden? ;D

    2009-12-10 @ 20:37:26
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback