• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GRATTIS PAPPA! ( + massa foton ^^)

    Datum: 2009-12-29 Tid:01:49:38 Publicerat i: Familj & Vänner
    OKej, vet att jag lovade bilder idag, eller igår egenltigen xD, men jag har varit seg. :) Men jag tror att jag slänger in några här och nu faktiskt! Från den senaste tiden! :) Men redigerade och fina bilder tänker jag ladda upp när jag fått tid att leka lite i Photoshop. :) Det blir nog bra ska ni se.


    Min pappa med småkusinerna xD bättre bild får komma i morron!


    Idag firar vi i alla fall min pappa som fyller år. Vet inte om han ser det här men vill i alla fall säga att du är den bästaste pappan i hela vida världen och jag älskar dig<3 Glad att just du är min pappa. GRATTIS!! ^^

    Idag när pappa fyllde år så kom släkten på besök och jag fick vara lek-tanten som vanligt. Men det var riktigt kul och lilla Nathalie och jag satte oss framför mitt sminkbord för att göra henne och en av mina dockor fina till en fest x') så himla gullig! Fast jag våga inte låna henne sminket, hon kanske inte får? Vem vet xD Hon kanske får lite läppglans nästa gång.

    Så det är typ vad jag har gjort hela dagen om jag ska va ärlig. Planerat och fixat inför släkens ankomst och firat pappa. På kvällen har jag hunnit softa en hel del och fått se en film som jag ABSOLUT INTE rekomenderar! "Till Vildarnas Land" heter den, tror det är en barnfilm :S, men helt sjukt störd är den! SKitdålig och jätteläskig! SJUUK är den helt enkelt, de har ryck, ingen handling och de där monstret kunde jag inte ens titta på xD Värsta märka känslan av den filmen. Värsta töntiga är jag men nåt i den filmen skrämde mig xD ABSOLUT INGEN BARNFILM ENLIGT MIG!  VÅgar inte ens slänga upp en bild på vilken film det är x'3

    VI stängde av den efter ett tag och såg på en serie istället som jag tycker är helt okej. "Trauma" heter den och detta avsnitt va riktigt spännande. :) Men hata reklamen.
    Sedan har jag inte hunnit med mer. Jo, sorterat och laddat in bilder i min dator :) SÅ nu har jag lite att ladda upp.
    Så här kommer dem! :)



    Bara tvungen att slänga in den XD


    Jossan å Sandra innan julfesten xD


    Maria



    Nelliepromenad










    DOPET ;D -min lilla kusin döptes nyligen och här kommer lite foton! :)



    SYrran å jag =)


    Så fint i kapellet :)


    Tyckte den blev ganska cool! =)



    Så söta<3


    Superbra BILD! ;D


    Jag och lilla Nathalie som jag skrev om ovan ^^



    MEr bilder får komma i morgon! x)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Men USCH vilken hemsk bild på mig >_< Himla bignäsa!

    2009-12-29 @ 20:59:32




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback