• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nu är det alltså jullov på riktigt, första

    Datum: 2009-12-21 Tid:13:24:33 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Nu är det alltså jullov på riktigt, första RIKTIGA jullovsdagen! :D Det börjar bra med en envis förkylning som jag VERKLIGEN vill få bort tills på torsdag i alla fall. Det hoppas vi på! ^^ Jaah, nu är det ju såhär att jag kanske kommer kunna blogga lite igen eftersom jag faktiskt är ledig nu! :) Då blir jag lite glad för det är ju skojigt att blogga xD Ah, vet att det jag skriver just nu är jätteintressant, antagligen så sitter du och gäspar men vet du va.. I DONT CARE! x'3 Det är JULLOV!

    Idag ska man bara ta det lugnt och vila, fast.. min vilning innebär stor-julstädning och tomtning av huset och mitt rum xD Dessutom så måste jag nog laga lite köttbullar och grejjor. Det är ju egentligen väldigt roliga jobb men de blir ju sådär irriterande jobbiga när man är sjuk! DUMMA FÖRKYLNING!!!

    Sådär ja, det var det. Vete sjutton vad jag skriver just nu men.. jag måste nog ta och sätta fart. Sov ju till tolv idag och hade antagligen sovit längre om inte min mamma hade väckt mig ^^ Nu är klockan kvart över ett så.. måste sticka! Måste jula, måste.. måste.. MÅSTE!
    Farväl mina vänner!
    Kommentarer GILLAS!




    Har ni börjat få någon julkänsla än?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Claudia

    ja exakt, superskönt! :D

    2009-12-21 @ 13:54:23
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Sanna

    det går superbra med henne, hon är så bedårande så det är inte klokt ! =) God jul på dig ! ;)

    2009-12-21 @ 16:52:29
    URL: http://moonzanna.se
    Postat av: sandra

    jag svär att tomten på bilden blinkade åt mig :)

    2009-12-22 @ 20:56:49




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback