• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Happiness -The cure for your soul.

    Datum: 2009-02-11 Tid:17:58:42 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Jah, här sitter då jag och är förskyld och sjuker. Så kan de gå ibland serru. Men jujjumen. De är ju lite tråkigt. Men hade i alla fall tänk ladda upp lite bilder. Det finns så himla många bilder på min data som verkligen gör mig GLAD :) Ska därför ladda upp några sådana bilder :) Hehe. Hoppas även ni blir lite glada :D

    ff



    d



    P.s Linda kommer att mörda mig för det här X'D Så jag hoppas det är värt det ^^

    ee

    ee

    Checka in hennes smile X'D

    565

    sfghj

    df

    HAha X'D Den enda som ser normal ut är Jossan :)<33

    d

    *ASG* X'D

    ddds

    Typ.. En sekund efter skuttet X'D

    ddd

    Jag undrar vad sjutton dem ser för nåt X'D

    dd

    HEhe x'D WIIIIIIIIIIIIIIIIE!

    aa

    ss


    Värsta Smile:et<3 :D

    e

    b j

    ddddddddd
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    INTE NOG MED ATT DU INTE KOMMER IMORN!! MEN TA BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2009-02-11 @ 18:21:21
    Postat av: Anonym

    HAHA xD GIllar bilderna på mig o Sandra när vi "ser" nåt xD hahaha

    2009-02-11 @ 18:38:56
    URL: http://lostinyouth.blogg.se/
    Postat av: cissi

    AAAH XD bilden på jossan när hon hoppar made my day^^

    2009-02-13 @ 21:21:17
    URL: http://xstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback