• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hmm... :o

    Datum: 2009-02-03 Tid:18:46:06 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Vet faktiskt inte vad jag ska skriva här.. Har ju inte direkt hänt något speciellt skojigt idag. Har varit i skolan, åkt skridskor och typ ridit på en häst som nästintill skenade :S Men det var ju rätt skoj i alla fall :)

    Ska nog beställa kläder från Ellos idag, i morgon eller någon annan dag X'D Det har liksom inte blivit av så mycket. Men jag måste verkligen ha nya kläder! ^^ Jeans är nr 1 på min lista. Vill typ ha stuprör som vanligt ^^ I nån vacker färg.

    Har inga nya eller roliga bilder att lägga in, tyvärr. :/ Måste verkligen ta och fota mer! Jag menar, klart ni vill se nya saker, eller? Aja, men kommer att lägga in en del av det jag hittar endå :P

    Jag och Lindisen<3  har börjat forska lite om Guantanamo, som ligger på Kuba. Det är hur fruktansvärt som helst! Man behandlar fångarna som om de inte hade några mänskliga rättigheter över huvudtaget. Fruktansvärt :S HEJA OBAMA! Han tänker stänga det där stället och det gillar jag ^^

    Aja, nu kommer välla lite mer bilder i suppose. :P

    s

    Bild: På Min Nellie<3 :D

    Oj, måste visst gå nu :S Hinner inte ladda upp fler bilder.. Får göra det senare, eller i morrn.. Hehe.. och då blir det ROLIGA bilder! Jag loooovar! <3 ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback