• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • No place like home..

    Datum: 2009-02-23 Tid:16:50:06 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Jah, nu har jag då kommit hem igen, från en hel veckas skidåkande i Idre. Det har varit super skojigt tycker i alla fall jag. Det var asmycket av snö där och svinkallt ^^ Och jobbigt var det, men superkul. :) Längtar dit igen och saknar alla skojiga människor som  var med. Jag var nämligen på ett ungdomsläger :P Så jag träffade en massa roliga ungdomar där. Jag hade jätte roligt och ingen skadade sig som tur var allvarligt. ^^

    Nu har då skolan börjat igen, inte alltför glad för det. Kom ju nyss hem liksom och är ju trött X'D Men så är det. Man kommer nog in i rutinerna snart igen hoppas jag.

    IDag var det alltså första skoldagen efter sportlovet. Den var väll ganska okej. Lunch efter första lektionen, sedan tyska och sedan stack jag hem två timmar för att återvända till hästprofilslektionen. Ganska jobbigt men den lektionen är ju änåd ganska okej ^^ I morgon blir det dessutom rida av x'P

    När jag var hemma så bakade jag då lite scones. :) De vart riktigt mumsiga tycker ju jag då fast nu mår jag illa bara jag tänekr på dem :P FUnderar på att lägga in bilderna och receptet med mina små hemliga ingredienser också ^^ Så kanske ni också kan baka, mumsa och må illa ^^

    Håller på att lära mig "The RIver Flows in You" av "Yiruma". Kanske mer känd som "Bellas Lullaby". Det är seriöst dte vackraste jag någonsin hört men det har jag ju redan skrivit x') Ska bli kul när jag kan spela den på riktigt.

    Jaja, jag tänkte i alla fall slänga med lite bilder från min lilla resa i Idre. Fotade nämligen en massa där. MEn inte orkar jag ladda upp alla. Men några kan ni i alla fall få se tycker jag ^^

    Dessutom så har jag en fråga till alla som läser det här. Hur ska jag klippa mig? JAg vill så gärna ha förslag.

    Här kommer bilderna då :)

    d

    Bild: Tagen från bussen. :)

    dsdsd

    Bild: På lilla Linnea som också var med ^^

    f

    Bild: På backen där vi åkte varje dag x'3

    ddddd

    Bild: SÅ här vackert var det överallt :)

    d

    Bild: På Jossan :D

    fdfd

    Bild: PÅ mig med värsta frosten i håret ^^

    ccd

    Bild: På mig så att ni kan säga vad jag ska ha för frisyr :D

    Orkar inte lägga in mer nu X'D Det får bli en annan gång.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback