• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • OOH :o

    Datum: 2009-02-09 Tid:22:35:14 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    **ONT-TESTET**

    [x] varit på sjukhus? (för mycket)
    [x] Åkt Ambulans?
    [x] Brytit något?
    [x] Stukat något?
    [x] Sträckt något?
    [ ] nåt har gåt ut led?
    [x] Blödit från huvudet?
    [x] Blödit från Ansiktet?
    [ ] Blivit Skjuten?
    [x] Blivit Sparkad?
    [x] Bränt Dig?
    [x] Fått sprickor i Skelettet?
    [x] Blivit Opererad? (Typ.. sätta rör i öronen. Det va ju typ också operation :P)
    [x] Skurit dig?
    [x] Slickat ditt blod?
    [x] Fått Hjärnskakning?
    [x] Förlorat medvetandet? (Haha x'D En hel del gånger ^^)
    [/] Slått ut en tand? Inte en hel tand. Men en liten bit av den.. typ 3ggr :P)
    [ ] Slått ut flera tänder?

    Resultat: 15½
    1-4 du är relativt lugn
    5-9 du är vild
    10-14 du är galen!
    15-20 Du är totalt orädd haha

    När jag gjorde det här testet så började jag fundera på hur mycket jag har klantat mig egentligen. Jag måste verkligen vara otursförfölj eller någonting X'D Det här är ju inte NORMALT ^^ Men ajo.. Vad ska man tänka sig.. när det handlar om MIG menar jag X'3

    ---------------------------------------------------------

    Tänkte meddela er alla att jag typ är sjuk. (Väldigt intressant) *sucka högt* Har sån där himla jobbig Torrhosta som sedan nu har blivit en massa slem å äckel i halsen >-< Men jag blir nog snart frisk. Tror jag ^^ Blir nog hemma från skolan i morgon i alla fall.

    Så vad ska ni göra på sportlovet då? SKulle gärna vilja veta det förstår ni. Jag själv ska till Idre och åka skidor hela veckan ^^ Superhärligt och skojigt ska det bli. Det är liksom ett litet gulligt ungdomsläger med typ 30st ungdomar och några ledare. Ska bli väldigt roligt även om jag förväntar mig att det antagligen slutar i katastrof X'D Kanske kommer jag kunna pricka i ännu en av de grejer som fattas där uppe i testet? Vem vet X'D Men det hoppas jag DEFINITIVT inte!! ^^

    Aja.. Det var det. Nu kommer lite mer bilder I Suppose :)

    dd

    Bild: Av syrran, På Frida och fixad av lilla moi ^^ Lekade lite i PH. IGEN X'3

    t

    Bild: Syrran å jag bakade Capcakes här om dagen. Den här är från en tidigare Cupcakes bakning ^^

    r

    BIld: Bara för att den är så himmla fin<333

    ee

    Bild: Bara för att jag älskar ögon ^^

    dd

    Bild: Bara för att JAG gillar den bilden X'D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anonym

    mannen med glasögonen hette väll jossans "dröm" pojkvänn ? eller har jag fel

    2009-02-10 @ 23:02:42




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback