• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • The River Flows in you..

    Datum: 2009-02-09 Tid:22:17:17 Publicerat i: Musik & Sång
    Asså. Det här är nog den vackraste låten jag någonsin hört. Finns det verkligen något vackrare än ren pianomusik spelad från djupet av någons hjärta? Det tror jag inte. Detta är en låt som jag lyssnar på oavbrutet alltså ^^ Så himla underbar! Det kan INGEN säga emot..

    Jag hittade låten eftersom jag är ett stort... ehe.. Twilightfan (A) ^^ Hehe.. Håller på att läsa 3:a boken och är förälskad i dem x'3 Men bara så att ni vet, EDWARD ÄR MIN!! X')

    Aja, håller på att lära mig denna låten på piano nu då. Svår men det SKA gå. Om jag så ska sitta och träna i tusen år :) Jag SKAAA kunna den till slut.

    Ni borde verkigen lyssna på den, men var beredda. Den kan framkalla tårar X'D Eller hmm.. kanske bara hos mig men i alla fall. Varnar känsliga ^^

    s


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback