• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Brutal X'D

    Datum: 2009-01-11 Tid:18:49:00 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag va jag med Jottan :)<3 Superskojigt hade vi ^^ Och fotomodeller va vi X'D *griniskt flin* Aja, först tog ja en LÅÅNG promenixare med min lille Hund :) Söt är hon. Efter det så träffade jag Jossan och vi gick hem till mig för att öhm.. Leka med min lilla Fitnessboll ^^ *morra glatt* Jossan var bara FÖR duktig på det. *HOST*

    Efter det så gick vi ut och fotade en massa. Sånna där fjortizbilder ni vet. Men det var kul i alla fall. Efter det blev det till att dricka lite Coffie. Gott gott. Sedan spelade vi guitarhero och jao.. hur det gick?  Det kan man väl diskutera :) Men det var roligt och sen så gick vi och fixade de där bilderna vi fotat. (Tänkte bjuda på några nedan =) Nej. nu orkar ja inte skriva mer.

    Bilderna kommer.... NU!

    tdy

    Bild: Av mig :) På Jossan :P Fixad av mig.

    sfsf

    Bild: Av mig :) På Jossan och fixad av.. jaah.. gissa? MIG ^^

    sd

    Bild: På mig. Av Jossan fixad av mig.

    HDad

    Bild: På Jossan^^ Av mig. Fixad av mig.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Alicia

    jag läser (;

    bilderna <3 HARE!

    vad har du för kamera? :v

    2009-01-11 @ 19:58:42
    Postat av: Fredrik

    Fin bild på jossan. Älskar svartvitt.

    2009-01-13 @ 20:13:37




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback