• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Wishes..

    Datum: 2009-01-11 Tid:01:08:28 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jaha. Nu har skolan satt igång igen då. Läxorna läggs på hög i rummet och huvudvärken skuttar fram bakom den stora stenen och flyger på en. Så är det alltså när skolan ska börja igen. Idag är det lördag och gissa vad jag har gjort!? Jo, i två dagar har jag gått i skolan. TVÅ DAGAR och nu sitter jag och skriver värsta uppsatsen och en "kompletering" eftersom jag var sjuk i EN ENDA DAG. *morr* Jaja, jag vet att jag klagar men det är verkligen mycket att göra nu för tiden.

    Idag har jag städat pappas bil både in-, och utvändigt. Kom inte och tro att jag gjorde det gratis eller så x'3 Nej nej så snäll är ja inte utan pappa fick glatt dra fram lite kosing först ^^ Har lovat Jossan att  sticka till stan en dag så jag behövde lite extra cash om man säger då ^^ 

    Väntar på en bok. "När jag hör din röst" andra boken som är mer känd som filmen Twilight. Filmen sög. Första boken ägde<3 Är helt förälskad i den helt enkelt och hoppas verkligen att tvåan är lika bra. Min stil det där ^^

    Såå, hmm.. vad ska jag skriva mer nu då? *se förvirrad ut* Öhm. Se inte filmen WANTED. Den suger ^^ Så är det. Och sen så var det nån mer film som jag såg typ nyss som ni inte ska se men kommer inte ihåg va den hette >-< Så kan det vara ibland med minnen.

    Jag har en liten fråga. Varför ska jag lära mig hur man räknar ut en massa grader i trianglar? Okej. En triangels vinklar blir alltid 180 grader, det kanske är bra att veta men vad sjutton ska man lära sig en massa annat blaj för egentligen? Jag menar, hur många kommer att sitta och räkna triangelvinklar efter gymnasiet? Inte jag i alla fall. Anser det vara ett ganska trist tidsfördriv. Den som har svaret på den där frågan kommer personligen att få nåt av mig. Hmm.. jag vet inte vad men ett litet pris blir det i alla fall X'3

    Vet ni vad? Nu ska jag vara RIKTIGT NÖRDIG. Ursäkta men sån är jag ibland. Min kära lilla serie Stargate Atlantis tycks nämligen vara slut. Det är ju katastrof liksom >.< Serien jag följt varje fredag i typ... 3år? Det är ju bara för grymt. Så nu håller vi en tyst minut för stargate tycker jag. Från och med nu..
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 åsså 60. Sådärja.. en minut vare.

    I morgon blir det fota med Jossan då :) Skoj skare bli. Dessutom så vill jag ut och rida.. Någon i finspång (eller i närheten) som behöver hjälp med sin häst? Kanske hjälp över sommaren? I så fall är jag väldigt intresserad. Har ridit i 6år på ridskola och därefter en hel del privat. Sedan nu har jag ridit på ridskola igen med hjälp av mitt gymnasium. Så typ 6½ på ridskola och en del privat då :P Så behöver du hjälp av en 16årig tjej vid namn Hanna så hjälper jag mer än gärna till.


    stargate Atlantis - John Sheppard :) min bara min ^^<3

    Bild: Aja, alla fattar X'D

    brolle

    Bild: En liten bild som jag har gjort. Men jag ÄLSKAR denna låt :)

    dd

    Bild: *Asg* fråga inte X'D Av min SYSTER ^^

    dfdf

    bild: Störd bild på mig och min kompis Sandra<3 :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback