• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Harry Potter ^^

    Datum: 2009-07-21 Tid:23:45:51 Publicerat i: Film & Böcker
    Var just och såg den nyaste Harry Potter filmen på bio med syrran och Jossan. :D Måste säga att den var rriktigt bra även om dte inte hände sådär jättemycket, vilket var lite synd. Men det var typ kul och man fick se saker som man inte har sett i de andra filmerna X'D (assmart formulerat). Men jag satt hela tiden och väntade på den där stora fighting, action spännande scenen i slutet men efter några vift med trollspöna lite "NOOOOOOO!", "AOUCH" och "POFF" så var den ju slut. :(  Men som sagt, den var bra! :) Nu vet man vilka som står på vilken sida. Sevärd.

    VI betsällde biljetter innan vi åkte och vi tog typ platserna näst längst upp och en massa. MEn när vi kom dit så satt vi näst längst fram! :S Jättekonstigt. Korkat av dem att göra så när vi liksom hade reserverat platser. Trodde först atta det skulle bli svårt att se något eftersom bilden var så stoooooooooooor men tillslut så vanda men sig och platserna funkade utmärkt. Man var nästan "inne" i TV:en liksom X'D Nästan lite läskigt.



    Har även bakat bullar idag (duktigt duktigt) och fotat! =) Men de får jag lägga upp imorrn. Nu är klockan för mycket.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Marica Rödebäck

    Tackar.

    Ja, jag älskar scrapping så det var en självklarhet i min nya design!

    2009-07-22 @ 10:29:19
    URL: http://rodeback.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Hähä de va sköj ;D

    2009-07-22 @ 11:20:09
    Postat av: Gidd3

    Nej :) designad av rosamoped.blogg.se

    2009-07-22 @ 15:25:54
    URL: http://gidd3.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback