• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hejdå! ^^ -let the holiday begin!

    Datum: 2009-07-03 Tid:00:39:15 Publicerat i:

    Idag, fredag, så sticker jag alltså på min lilla försemester. ANtar att vägarna går mot Gränna ^^ Ska bli riktigt skojigt tycker jag. Det är tur att jag och Jossan är borta samtidigt på semester! :D BRA BRA. VAd skulle jag annars gör liksom :S utan min lilla sötnos<3 Men det är bara synd att vi inte kan åka TILLSAMMANS. Jag skulle VÄLDIGT gärna velat hänga med er.. så hade du kunnat hänga med oss.. Men aja, så äre.

    Jag älskar husvagnssemestrar. Det är inte förrän jag har stuckit ut med husvagnen en runda som jag verkligen känner att det är SOMMARLOV. Det är NU mitt älskade lov börjar! Det ska bli så himla mysigt.

    Kvittrande fåglar, gassande solsken, kvävandevärme i husvagnen, mat som tar 2h att laga på grund av dåliga spisar, glass, bada i vattnet, promenader med hunden, äckliga campingtoaletter, pottipottin, trångt sovutrymme där man ligger skavfötters, dålig film, minimal TV, bokläsning som ej kan genomföras eftersom vinden blåser sönder bladen... DET ÄR LIVET! Det är camping!

    Jag säger bara EN sak: "MAN SKA HA HUSVAGN...."

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Naaw <33 Kommer sakna dig MASSAAA!!! ;( <33333

    2009-07-03 @ 16:27:35




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback