• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I need more training..

    Datum: 2009-07-17 Tid:19:59:49 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Nu är jag hemma igen och träningen igång. Har tränat med hanlat och gjort 70 sit-ups och 15 utfall. Nu återstår de sista 30 sit-upsen, minst 30 utfall till och lite mer hantelträning. Men beslöt mig för att ta en liten paus :)

    Idag va jag då med Jossan och SAnni. VI gick ner itll Grillen för att köpa glass och tog sedan med oss den ner till lekparken för att sätta oss i den stora korggungan och snacka. Det var mysigt =) VI diskuterade lite intressanta grejjor där. Efter det så gick vi hem till Jossan och (tror det eller ej) såg på film -Hancock. SEdan gick jag hem och nu sitter jag här. Det är väl det mest inressanta jag har att skriva idag. :)

    dfdf
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Celina

    jaha hehe okej:P jag gick precis ut gymnasiet:)

    2009-07-17 @ 20:15:11
    URL: http://starbucks.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Hehe de va sköj ^^

    2009-07-17 @ 20:48:58
    Postat av: Terese

    Fin bild :)

    Allt bra?

    2009-07-17 @ 22:01:26
    URL: http://fantasidif.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback