• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Inga hål ^^ HAHA

    Datum: 2009-07-13 Tid:14:14:47 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Woho :D JAg klarade tandläkar besöket smärtfritt! Inga hål som behövde lagas, dock en del början på hål :( Bajs bajs. :)

    Vill bara föra vidare en sak som tandläkaren taladeom för mig. LISTERINE är inte bra! Det hjälper inte alls särskilt mycket. Istället ska du köpa en munskölj med mycket flour! Det är det viktigaste. EN sån där flourskölj som man kan köpa på apoteket är bra :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sara

    svar: visst är han söt! ja, det är min hund. colin, heter han. :)



    okej. paintshop har jag aldrig testat faktiskt. jag har inget redigeringsprogram för tillfället. :(

    2009-07-13 @ 17:29:06
    URL: http://smuls.blogg.se/
    Postat av: Moa

    sv: hah aokey. Nej jag ska inte åka någonstans i sommar. Det är ju här allting händer . Gotland ftw! själv då?

    2009-07-13 @ 18:04:51
    URL: http://keepondenying.blogg.se/
    Postat av: Ellinore

    Fin blogg :D allt bra (:?

    2009-07-13 @ 18:29:20
    URL: http://allinorah.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Va bra att du inte behövde laga ;D Miss You <3

    2009-07-15 @ 15:04:54




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback