• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • It´s a little spooky isn´t it?

    Datum: 2009-07-23 Tid:00:17:38 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har jag inte gjort så mycket. Har solat i 1½ timme och bakat supergoda chocolate chip cookies ^^ Det är väl på ett ungefär vad jag har gjort. JAg har även funderat lite, över det här med Finland. På fredag (klockan 04.00 på morgonen) sticker jag ju nämligen. Jag, pappa, syrran, Johannes och Natha. Känns taskigt att lämna kvar mamma med hunden men efter det h är med morfar så kan hon ju inte bara sticka.

    På ett sätt ska det bli skönt att åka iväg ett tag. Jag behöver lite RIKTIG semester. Men ändå känns det som om en liten del va mig INTE vill åka.. :/ Jag vet inte varför. Jag är så konstig ibland. Hur som helst så blir det antagligen superkul. Jag älskar att åka med färjan även om min värsta mardröm är att typ vara på en sjunkande båt ute i mörkt vatten >.< Men hur stor är chansen att båten ska sjunka just så, just den gången, just den dag då jag åker med? Chansen är lite.. men så har nog alla tänkt som faktiskt varit med på en sjunkande båt :S Hur stor ä chansen liksom? Men ändå händer det.. It´s a little spooky, isn´t it?

    I morgon så blir nog dagen en sån där packa-en-massa-planera-och-fixa-dag. =P

    Hejdå ^^


    Vem vet, det kanske blir såhär när jag kliver på? :O
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: mändy

    bra blogg!

    2009-07-23 @ 11:53:40
    URL: http://musikunge.blogg.se/
    Postat av: M o l l y m u s

    hhihi han är ju finast! Min lilla prins<3



    Gick de bra att baka? ;D

    Jag ska inte göra ngt speciellt :)

    2009-07-23 @ 13:33:40
    URL: http://mollymus.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback