• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Postflicka^^

    Datum: 2009-07-18 Tid:05:35:42 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Nu ska jag gå och sova. (Klockan 15.28 morgon) Har nämligen varit ute med brorsan, Natha och Maria för att dela ut tidningar. Johannes har nämligen det som sommarjobb och eftersom det här var sista natten så hängde jag också på. Klockan 01.45 började vår lilla resa tillsammans med tidningsvagnen. Är så himla trött i benen nu. MEn det var riktigt kul faktiskt :D Både skoj och fick värsta motionen. Att springa i trapphusen var värst. Johannes var en bra lärare så det var skojigt. Han kanske bjuder oss på glass på SMultronstället nu :) DEt har han iaf. lovat syrran (Maria) :D

    Det värsta var att när vi äntligen var klara så kom vi på att Nathas jacka saknades. Hon hade tagit av sig den i början av vår utdelning och lagt den på vagnen. SEdan hade hon tydligen tappat den någonstans på vägen. GAH, det blev bara att börja leta. X'D Den låg alldeles i början av trapphusen så det blev en extra promenad som tröttade ut benen ännu mer. Men vi hittade den iaf. och nu är den tillbakalämnad till sin rättfärdiga ägare.

    Som sagt, nu ska jag sova. Benen skriker efter vila. Synd att det är så ljust. Ses! :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sara

    vad hemskt att gå upp mitt i natten för att dela ut post! var det verkligen skoj?! :)

    2009-07-18 @ 11:38:39
    URL: http://smuls.blogg.se/
    Postat av: Jennieblond

    Ja visst :D

    Nej idag blire lite jobb och partaja :D

    Sj då?



    LOVE

    2009-07-18 @ 11:44:29
    URL: http://jennieblond.blogg.se/
    Postat av: Sandra

    Sv: Tack så mycket :) Ja, det är det :)

    2009-07-19 @ 13:27:31
    URL: http://trixans.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback