• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shoppa med farmor.

    Datum: 2009-07-10 Tid:16:25:48 Publicerat i: Mode & Shopping
    Tänkte att det var dags att skriva ett nytt litet inlägg dåe. Men det är ju ändå ingen som kommenterar tydligen..

    Morfar verkar vara lite bättre nu i alla fall vilket glädjer mig. Hoppas att han bara blir bättre och bättre. (Inte för att nån verkar direkt bry sig men men :P)

    Idag har jag varit i stan med farmor och syrran =) VI skulle köpa födelsedagspresenter till mig. SOm vanligt har jag sån där beslutsångest och hittar typ ingenting x'D Men tillsist så blev det en ypersnygg väska i svart "skinn" och många dragkedjor och grejor :) DEn kostade 349:- Dyrt enligt mig, men inte enligt farmor :S :) Dessutom så köpte jag ett par vita shorts =) Mycket fina! Och så ett smycke med en trehjuling. Ursöt! ^^ Jag är mycket nöjd över detta och längtar tills jag får dem (A)

    Vi köpte även glass, åt kycklingkebab och fikade ^^ Mycket mysigt<3 Älskar våra stan-turer  =) Sedan åkte vi då hem och här sitter jag. SKa till kusinen på kalas halv sju ikväll. Innan det så ska jag gå ut med hunden och träna lite. =P Men ha det bra alla, skriver snart igen! ^^

    / Hanna Panna Pyttipanna

    fdf
    Finare i verkligheten =P
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: marie

    Kolla in mitt senaste inlägg, tycker du Leighton meester sjunger bra?

    2009-07-11 @ 12:07:45
    URL: http://marrwie.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback