• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Tränardag =D

    Datum: 2009-07-10 Tid:23:44:29 Publicerat i:
    Jajamen, idag har man varit duktig då! Förutom den långa turen in till stan för att shoppa, vilken började klockan tjugo över tio(!!!!), så har jag tränat en massa med hantlarna (extratunga), gått en ordentlig promenad med hunden och gjort 100 sit-ups (bara tyvärr.. hann inte mer :/ :P)

    Jag har även  varit på kalas hos min söta kusin Sofia =) Hon fick 100kronor av oss eftersom hon som vanligt önskade sig pengar. Vi fick en sort av varma mackor och världens godast (JAG LOVAR!!!) tryffelchokladpaj-tårta. Supergod va den! =) Farligt god måste jag säga.

    I morgon så vet jag inte vad jag ska göra. ANtar att det inte blir något särskilt. Kanske sk ahäls apå morfar i alla fall. Och så ska jag bjuda stackars mormor på middag. Hon äter tydligen inte så mycket och det är ju inte så kontstigt när hon mår som hon gör. Jag gillar min mormor<3 Och i morgon klockan fem ska  jag bjuda henne på ordentligt med mat så att hon får äta ordentligt =)

    VIll ha kompisar att va med..

    Hoppas på fint väder i morgon =D SEE YAH!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback