• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • DISNEY-KVÄLL! =)

    Datum: 2009-06-27 Tid:18:56:10 Publicerat i: Film & Böcker
    Igår hade man då Disneykväll med Jossan, Sandra och Fredrik.  Det var mycket roligt! ^^ VI började filmkvällen vid typ 5 och var vakna till klockan 06.00 dage därpå (morgonen) Så vi somnade när det var ljust typ. Med undantag för Jossan då som somnade vid ca 04.00 ^^ HAha X) Stackars Jossan hon va trött. =)

    VI hann se åtta filmer, Snövit, Aladdin, Skönheten och Odjuret, Fergully, halva Änglahunden, Svanprinsessan, Pocahontas och Lejonkungen. Efter det så typ.. dog alla eller nåt X'D Det var Fredrik och Sandra som var så himle bestämda på att se Pocahontas (den sista filme vi såg) och stanna uppe hela natten och Jossan och jag försökte sova, men gissa VILKA som sov INNAN Pocahontas ens va slut? Ah, just det. FREDRIK och SANDRA. Alltså fick stackars jag som oskyldigt försökt att somna genom att stänga ute ljudet av TV:en och FRedriks snarkningar som fick stänga av TV å en massa. *smacka obelåtet med tungan*

    Men det var kul endå. Klockan tjugo i tio vaknade vi av att Fredriks bajso-mobil ringde och väckte oss alla >.< Så var det alltså slut på friiiden..

    Sedan så gick Fredrik och Sandra hem och Jossan å jag blev ensamma hemma hos henne. Det är nämligen så att Jossans föräldrar har åkt åkt iväg över helgen och jag är BARNVAKT ^^ *HOHOHO* SKoj skoj. Men det skriver jag om i ett ANNAT inlägg =D





    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: alicia

    tur att du är barnvakt åt henne! de behöver hon, hon busar så sjukt mycket när hon är ensam ska du veta ;D HAHAHAHAHAH!

    2009-06-27 @ 19:08:24
    Postat av: M i c k a

    det var inte några filmer det :D och alla lika underbara!

    Ferngully var inte igår! och den är ju så sjukt bra!

    2009-06-29 @ 13:25:44
    URL: http://annamariamikaela.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback