• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GAAAAAAAAAAAAH!

    Datum: 2009-06-27 Tid:19:27:39 Publicerat i:
    MITT LIV SUGER >-<                                       inte längre ^^

    * Jag har blivit MYRBITEN, inomhus >.<
    * Jag har badat i himmelstalundspoolerna så att jag är röd som en pion! >.< I hela ansiktet hela ryggen, axlarna och ALLTING!
    * Jag petade just upp ett finger i ögat halvvägs upp i hjärnan..
    * SUCK...
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: fredrik

    Hehe xD

    2009-06-27 @ 21:17:29
    Postat av: Linda

    Haha ^^

    2009-06-28 @ 08:58:40
    Postat av: cissi

    det är synd om dig hanna :O jag har blivit biten av samma blinning 2 gånger... men du har haft det värre

    2009-06-28 @ 20:49:43
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Mariia :)

    Äh, du är fin som en pion också. ^__^ Du är ju inte alls röd! :O Inte alls lika röd som jag i alla fall. __ Nellie vart också myrbiten så att hon gick till attack. xD håhå jaja, ibland så har man då otur. ^__^

    2009-06-29 @ 16:13:14
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback