• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GRATTIS LINDA =D

    Datum: 2009-06-18 Tid:17:26:16 Publicerat i: Familj & Vänner
    Idag grattar vi en otroligt gullig liten tjej vid namn LINDA =) <3 GRATTIS GUMMAN! ^^
    Jag hoppas att du får en riktigt underbar födelsedag idag med många fina presenter. Jag hoppas att du får höra skön musik av din familj och att du får många kramar =P Tyvärr är jag inte tillräckligt nära för att kunna ge dig en kram.. :/ MEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM på dig! :)

    Vill bara att du ska veta tat du betyder mycket för mig Linda. =D GRattis igen och nu önskar jag dig en underbar födelsedag med gräddtårta och ballonger x'3

    ff
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    ÅHH :D TACK <<<33

    2009-06-18 @ 18:03:40




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback