• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hello, I am BLONDE!

    Datum: 2009-07-01 Tid:00:05:09 Publicerat i:
    Idag var man som vanligt och solade då. Det var riktigt skönt ^^ Solbrännan är typ borta och nu blir man brun igen då. Efter att vi åkt till sommarhemmet så stack jag hem och träffade Natha som hade klippt sig. SKITSNYGGT blev det! Hoppas att jag kan få ett kort att lägga in på henne och hennes nya superheta frissa =)

    Efter det så satt jag typ mest vid TV:en och tråka m.m. Hade inte direkt något intressant eller skojigt att göra. Men sedan så ringde Jossan and MADE MY DAY! :) Skojigt skojigt! ^^ Vi började vid TV:en  och kollade på lite tråkiga program. Sedan så åt vi typ mat och såg lite mer på TV. Men när vi gick ut så blev det skojigt! Vi skaffade fram badkläder till Jossan och så var vattenkriget igång! ^^ Mycket kul måste jag säga X') Vi  typ badade (elelr rättare sagt skvätte runt) i poolen och började även köra vattenrugby med min lillasyrras "prinsess-boll". :) Hon var också med och vi brottades å grejer X'D HAHA. Värsta catfighten.

    Sedan hoppade vi studsmatta med vattenballonger som sprack på direkten. >.< SEdan blev det en Nellie-promenad och efter det så ägde jag ut en snubbe på biljard (på datorn) med orden "I AM BLOOOOOOOOOOONDE!!" Fatta vad sur han va X'D Haha.. trodde att jag försökte distrahera honom när jag egentligen bara fjantade runt mig.
    Jag: "I am blonde!"
    Jag: "Did I say that I was blonde?"
    Han: "I don´t give a *pppip* shit about that! Your just trying to distract me!"
    Jag: "Oh, such a rude language!
    Jag: "Are you blonde?"
    Jag: "I AM BLONDE"
    Han: "I don´t CARE
    !"

    Haha typ något liknande X'D Det som var så himla kul var att jag faktiskt vann över honom sedan X') Han som typ försökte vara värsta seriösa X') Hähä

    Det var väl på ett ungefär min dag. Nu ska jag sticka.. TJOLAVIPP!



    Haha X'D fuul bild!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: alicia

    HAHAHAHAHA vilken crazy gubbe/kille vad de nu var :DD

    2009-07-01 @ 00:09:30
    Postat av: cissi

    haha XD den va lite kul

    2009-07-01 @ 14:37:15
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    haha mkt kul vare! ;D <33

    2009-07-01 @ 20:52:39




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback