• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Home-sick.

    Datum: 2009-06-08 Tid:15:51:17 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Gick hem från skolan idag. Hade bara två lektioner kvar och jag mådde inte särskilt bra. Har i alla fall sluppit den där skitans magvärken >.< Men har konstigt onti ryggen idag å typ kallsvettas å sånt.. Men det går väl över hoppas jag.

    Jag stack hem, såg på SUpernatural<3, åt mat, Såg slutet på Supernaturalavsnittet, åt glass och såg på ett nytt supernatural. UNDERBART<3 Men nu måste jag plugga K-E-M-I. SKitans Kemi-kärring-på-det-finska-viiset. >.< Dumma hon!

    Men det var det. Bilder är jag tydligen för lat för att fota och ladda upp nu för tiden. Men sånt är livet.. Bye bye.

    gf

    Hehe, hitta denna bilden i min mobil. Gillar den på något underligt sätt, trots den sugiga kvaliten. (Oredigerad)

    fgf

    Älskar dig min käre syster =) <3

    (Ursäkta att min mobilkamera suger när det gäller inomhusbilder med sjaskigt ljus!)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback