• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Honey, I´m ho-ome!

    Datum: 2009-06-21 Tid:23:49:16 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Yes yes yes, nu är jag alltså hemma igen! :D Har varit hos min gode vän Cissi ( http://www.xstar.blogg.se/ ) i Örebro under helgen, tillsammans med mina kompisar Jossan ( http://www.lostinyouth.blogg.se/ ), Sanni ( http://www.papercute.blogg.se/ ) och Fredrik ( http://www.paracol.blogg.se/ ). Fredrik kom inte förrän på lördagen på grund av vissa skäl men iaf.

    Helgen började med att vi åkte buss till Cissi (Torsdag). När vi kom fram så släpade vi med oss alla grejor hem till Cissi och installerades oss i lägenheten som hennes snälla föräldrar ålnat ut till oss över midsommar ^^ Alla var typ hungriga så vi lagade pizza, såg på Madagaskar 2 och snackade lite. Sedan så var typ den dagen slut X'D Men vi kom ju ganska sent så.. Men vi hann med lite Kladdkaka och Cheesecake som Cissi bakat, JUMMY!

    Dag två (fredag) började med frukost och sedan sminkning, vilken tog ca 2,5h. Jag nämner inga namn men det var NÅGRA som tog VÄLDIGT lång tid på sig X'D Men det gjorde väl inte så mycket. Resten av dagen så åt vi typ mat, å en massa fika, gick en promenad i den vackra parken i Örebro, sedan genom centrum och hem igen. Till kvällen så lagade vi superhypergod kycklingsallad (hur nyttig som helst, för att väga upp med kladdkakan och cheesecake:en liksom X'3) och ungefär samtidigt som den var kvar så kom en Örebroar-kompis till Cissi vid namn Jimmy och hälsade på. Sen så att vi och snacka och hade skoj hela kvällen ^^ Mycket roligt.

    Lördagen blev frukost, sminkning, picknick i parken, typ mat, Fredrik anlände ^^ och lagade vi tacos med kyckling istället för köttfärs. Muuuy biieeen! :D Och så satt vi typ å flumma runt å gick ut och lekte lite osv. X'D Haha.. aja. På kvällen så vile Fredrik se "början" på sagan om ringen så vi drog ut madrasser i vardagsrummet och låg där och såg på TV. Men Fredrik somnade typ först av alla X'D Haha, å jag skulle väcka honom eftersom han hade fjärrkontrollen men ville inte väcka Cissi som låg i vägen och kastade därför en kudde. Men nej nej, tror ni att jag träffade HONOM eller? Nej jag träffade stackars Cissi X'D Haha. Hur som helst så stängde vi av och Fredrik fick sin skönhetssömn.

    Sista dagen så gjorde vi inte så mycket. Vi åt glass och lite sånt. Satt och gungade i en sån där "korgkunga" där många får plats. :P Sedan packade vi ihop våra grejor och drog mot bussen. I väntan på bussen så lärde vi oss typ alla bilmärken X'D hähä mycket intressant. Sedan blev det farväl och vi satte oss på bussen (som var så full att Jossan fick sitta framför Sanni och mig bredvid en äcklig gammal gubbe som sneglade på henne hela tiden :S) och åkte hem.

    The End of the helg hos Cissi =/ Sorgligt. VI måste göra om det! SNART! :P MEn det känns ändå lite skönt att komma hem. :P Att få sova i sin egen säng och så. :) Som man säger: Borta bra men hemma bäst.

    Har tyvärr inga bilder än.. Hade ingen kamera men Cissi har en massa X'D Kanske kan tigga åt mig några. BYE BYE! =)

    P.s VI har fått hem världens sötaste råttbebis nu som sov i min ficka hela kvällen :) Namnförslag mottas med värme =D

     
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    De va skooj! ;D Himla äckelgubbe >.< Satt han verkligen o snegla på mig? ;o De märkte icke jag haha

    2009-06-22 @ 18:19:33




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback