• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • It´s sooo HOT!

    Datum: 2009-06-29 Tid:11:15:01 Publicerat i: Skönhet
    Idag vaknade man upp (redan) vid tio av värmeböljans attacker. Hade världens huvudvärk och svetten rann. (inte bokstavligt) Jag som hade haft fönstret öppet under natten och allt! Det blev bara att sätta sig upp, öppna fönstret på vid gavel hämta lilla fläkten för att få luften att cirkulera någotlunda inne i rummet och sedan ta sig en SVALKANDE dusch. Nu efter duschen, frukost och huvudvärkstablett så känns det mycket bättre. =) FÅr se hur dagen utvecklar sig. Blir antagligen att följa med till Stenviken för att sola/bada, den här gången med TONVIS av solkräm!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Therese

    Tack så mycket! Ja, jag har fotat bilden själv :)

    2009-06-29 @ 11:53:21
    URL: http://mylifeinthai.se




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback