• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • SHoppa, handlat och städat =)

    Datum: 2009-06-11 Tid:21:26:30 Publicerat i: Mode & Shopping
    Eftersom jag VERKLIGEN behövde nya kläder till typ studenten å en massa och Jossan inte kunde hänga med i morgon så var mamma snäll och åkte med mig till stan för att handla mat och så. Då kunde jag springa in lite på MAxi och köpa något snyggt ^^ Hehe, mamma gav mig en tid på 1h men öhm.. *host*.. det förvandlades snarare till 3h X'D Men då shoppade mamma också och vi köpade glass =) Tänkte lägga in lite bilder på vad jag hara handlat.

    ddh
    i

    Samtliga kläder kommer från Gina Tricot :) Det blommiga linnet ser mycket bättre ut i verkligheten och det är knappar längst mitten på hela framsidan (syns knappt på bilden) =) Dessutom så köpte jag även en BH (intressant va? X') Och SKITSNYGGA läderband i blått, rött och vitt och är flätade som jag ska ha som  armband =D *stolt min* +glass +kokosboll (A) ^^ +Ramlösa Blåbär som kostade 18kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fatta vad dyrt för en sån där liten flaska! Vi köpte den i svärtingekiosken och det är kanske därför som det är så himmla dyrt. Det går väll inte så bra för dem längre nu när den stora vägen är byggd. Hähä men jag kund einte rå för att säga "Det var inte billigt det!" när vi gick ut genom dörren så att hon KANSKE hörde mig (A) ^^ Rätt åt henne för de va faktiskt onödigt :P

    Hehe, det hände en liiiiite rolig sak idag när mamma och jag var å handlade X'D Det var när vi stod i kassan och skulle betala.
    Jag: *stod bredvid mamma och väntade* -Nejmen mamma! Vart har du väskan!? (Jag trodde att hon som vanligt hade slarvat bort den)
    Mamma: *ser först lite nervös ut och ser sig omkring sedan säger hon: -Men du har ju den!
    Jag: *tittar mig över axeln och ser att väskan tryggt hänger där X'D*
    Mamma: -Haha, du börjar visst bli lite virrig du.
    Jag: -Ja, jag gör ju som du X') "
    Expediten var jättegullig och typ bara skratta åt oss och vi snackade lite om hur virriga vi var och så. :P Sedan så betalar vi och ska just gå därifrån. Då ser jag hur mamma har glömt att betala ett klädesplagg som ligger hur synligt som  helst i kundvagnen X'D Då är det bara att gå tillbaka till expediten igen ^^ Haha. Virriga är vi, mamma och  jag.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback