• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Strömsholm

    Datum: 2009-06-04 Tid:20:12:03 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    I morgon blir dte att gå upp senast klockan sex  >__< Fatta vad tidigt! Men det kommer att bli kul. SKa nämligen till Strömsholm med Hästprofilen och se på Fälttävlan, dressyr och hopptävling =) SKa bli väldigt spännande. Har nämligen inte varit på en hästtävling förutom och ännu mindre på STÖMSHOLM! =D

    Jahaja, vad ska man skriva mer. Var och handlade på VIberga idag. MYCKER intressant va? ^^ Och så har jag lagat min matsäck typ.. Vart i skolan.. Ätit kaka X'3 (A) Ungefär min dag.

    Känns som om jag borde skriva något intressant, men kommer tyvärr inte på något just nu. FÅr se om det ramlar innågot litet inlägg senare =) Men måste ju lägga mig tidigt så att jag hinner till skolan till klockan sju >.< =)

    Ses allihopa!

    Fråga: Vad blire om man korsar en Jossan och en Hanna?
    (Bästa svaret får ett diplom X'D) 
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    HAHA JAG TROR JAG VET!! xD Fast får jag svara? haha

    2009-06-04 @ 21:39:19
    Postat av: Jossan

    Haha okej då gissar jag på JosHan XD haha

    2009-06-05 @ 15:25:47
    Postat av: cissi/cicci

    jag gick faktiskt upp 05.30 varge morgon:O HIHI MEN NU HAR JAG SOMMAR LOV SO JAG KAN JU SOVA HUR LÄNGE JAG VILL^^<<oj stora bokstäver

    2009-06-05 @ 21:57:02
    URL: http://xstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback