• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • The Phantom of the opera.

    Datum: 2009-06-17 Tid:23:39:23 Publicerat i: Film & Böcker


    Såg nyss på "The Phantom of the Opera", vill bara tala om att jag ÄLSKAR den!! :D <33 Hehe, ja jag vet att jag är lite efter (som vanligt) men jag hade faktiskt inte sett den förrän nu. Men det var då minsann på tiden! Den har ju allt: "Spänning, romantik, bra handling, underbar musik, gräl, lite läskig, vackra scener med vackra kläder, ljuvlig sång, kärlek".. ja den innehåller ju så gott som allt och jag ÄLSKAR den :) Hehe den hamnar högt upp på listan över favoritfilmer X'D Kalla mig nördig som gillar en sådan film men sån är jag.

    Gillar "The Phantom", han sjunger otroligt. Tyckte att jag kände igen honom i filmen och såg att det var Gerard Butler ^^ Coolt juee. Men varför sjunger han inte nu för tiden? Hur kan någon tilldelas en sådan röst när den inte utnyttjas. Han borde VERKLIGEN sjunga! SKit i skådespeleriet. SJUNG ISTÄLLET! :) Och HON sjunger ju inte så pjåkigt hon heller. :P

    Jaja, det var det.

    /hälsningar från nörd-Hanna.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback