• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Tisdag 17 Juni.

    Datum: 2009-06-17 Tid:00:26:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så va man då med Jossan =) Fast det blev inte förrän vid typ halv 5 eftersom Jossan sommarjobbar på dagiset. ^^ Innan dess så fotade jag alla dessa fina (?) bilder på blommorna ^^ Hihi och var i Stenviken och åt grillenmat och supergod glass<3

    Hos Jossan så blev det att snacka lite skojigt, som alltid. Jossan var lite trögare än vanligt X'D
    Jag: -Jaha, så vad gjorde du i Torsdags då?
    Jossan: -Jah, vad gjorde jag i Torsdags?
    Jag: -Vad ska vi göra nu då?
    Jossan: -Ja, vad ska vi göra nu då?

    Ungefär sådär höll hon på hela tiden X'D SKyllde på att hon har lock för örat men.. vet inte om man ska tro på det inte! ^^ Vi såg i alla fall på Sweeny Todd. INTE MIN STIL. Nej nej nej..

    EFter Jossan så kom jag hem och såg på Anne på Grönkulla. Det var mysigt. Sedan så stack jag ut med syrran, brorsan, Pontus och Nicklas. VI fotade deras URHÄFTIGA ( X'D) bilar och så. Sedan ås kom jag hem vid kvart över tolv och det är anledningen till varför jag skriver det här inlägget så himla sent ^^

    Men det var väl min dag på ett ungefär. Orkar inte lägga in bilder. SEE YA :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jottan

    Haha kul vare! XD

    2009-06-17 @ 16:00:38




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback