• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Today is Jossanday =D

    Datum: 2009-06-10 Tid:20:52:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    Dagen började med spöregn. WOHU, liksom.. Jag steg upp, motvilligt, och satte på mig gympakläderna och åt en frukost med både knäckebröd och flingor. Dock så slängde jag det mesta av flingorna. De va inte gott. Linda kom ungefär kvart i 8 på morgonen och när jag hade packat klart allting så bar det av till Motionscentralen vid Mäseln. VI var nämligen tvugna att springa 5km i spöregn, i skogen, i leran, i vattenpölarna, med mina UNDERBART (trädrots)pricksäkra fötter och leta efter oranga kontroller inne i buskarna. Hähä. Jag orienterade med FRedrik och det var faktiskt inte så tokigt. Det var faktiskt lite kul då och då X'D Jag trampade såklart i alla vattenpölar och lergropar som fanns och var dyngsur efter ca 5min i dne förrädiska skogen. Men efter 54min så var vi i mål med ALLA kontroller upphittade =) Stolt över mig själv. Det var ju såklart BARA MIN förtjänst att det gick överhuvudtaget. *HOST HOST HOST HOST*

    Efter orienteringen så fick jag skjuts hem med Jossan. Så jag tog en dusch, sköljde av mig all lera och äckel X'D Sen så stack jag till Jossan igen där en läskig Gubbe höll på att renovera deras lägenhet. Först så valde vi ut två filmer. "Tristan & Isolde" och "Cast Away" med Tom Hanks. Så åt vi mat =) Köttbullar och makaroner ^^ JUMMY JUMMY! Sedan blev det filmmys, sen kaffe och en goood kladdkaka som vi bakat, och sedan film igen =D

    Efter den andra filmen så stack jag hem. Det var skojigt att få va med Jossan igen =) SÅ himmla länge sedan! Vi hinner ju knappt va längre.. *sucka* Men det ska vi ändra på, nu när sommarlovet sedan börjar.

    Hejdå my friends =P

    p.s Ni suger på att kommentera nu igen.. >.<
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fredrik

    Haha trodde du det skulle bli tråkigt? ute i regn, mörka moln, tät skog. xD Bäst för er att ni kollade på tristan och isolde! hopppas det gick bra för jossan på orient.

    2009-06-10 @ 21:01:33
    Postat av: Jossan

    Haha kul vare :D Vi måste leka MASSA i sommar!!!!

    2009-06-11 @ 15:35:27




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback