• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • You are my world.

    Datum: 2009-06-24 Tid:00:29:17 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar




    Jag ska inte älska dig tills döden skiljer oss åt, för även då kommer mitt hjärta att slå för din skull.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

    tack tack =)

    2009-06-24 @ 14:21:55
    URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback