• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Carry on my wayward son..

    Datum: 2009-03-15 Tid:18:44:39 Publicerat i: Musik & Sång
    Jaha, idag har varit en enormt tråkig dag. För de som nu vill veta. Har suttit vid datorn hela dagen i princip, pluggat och stack ut på en liten joggingtur med min hund. Joggingturen var väll det mest spännande som jag har att berätta om idag. SÅ eftersom jag inte har något att skriva och inte känner mig inte på humör för det så lägger jag in en liten sångtext från låten jag gillar då ;) Texten kanske inte är så himmla speciell eller så men låten äger X'D

     KANSAS-CARRY ON MY WAYWARD


    .

    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more

    .





    Ahhhh....






    Once I rose above the noise and confusion
    Just to get a glimpse beyond this illusion I was soaring ever higher
    But I flew too high

    Though my eyes could see I still was a blind man
    Though my mind could think I still was a mad man
    I hear the voices when I'm dreaming
    I can hear them say
    .
    {Refräng}
    .
    Masquerading as a man with a reason
    My charade is the event of the season
    And if I claim to be a wise man,
    well It surely means that I don't know
    On a stormy sea of moving emotion
    Tossed about I'm like a ship on the ocean
    I set a course for winds of fortune


    But I hear the voices say
    .

    Carry on my wayward son
    There´ll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don´t you cry no more.

    wewe

    Är kääär i den här bilen :) Och i killarna som sitter i den (A) ^^ (För er som inte vet -->Chevy Impala -67)



    f


    Den här duger också ^^


    Och den här (A) Mustang ^^

    och den här ^^ Mustang.

    Och den här X'D Mustang

    Ohho x'D Den här är ju grym! Dodge Charger -69

    ooh :D En väldigt SNYGG mustang igen då X'D
    Aja, nu får det välla vara slut med bilar då ^^ Antagligen så tycker ni att jag är helt störd
    som lägger in bilder på det men vadårå? X'D Jag gillar ju liksom bilar! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback