• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GALEN-HANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Datum: 2009-03-31 Tid:20:52:09 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jaah, nu är det dags för ett litet inlägg igen. SItter här och är TOTALT sluuuuuuuuut. >_< Uj uj uj. 400sit-ups igår, badhuset med klassen idag (livräddning) promenad och så hårdträning/hoppning på ridningen. Snacka om att man liksom blir trött efter det! Och sedan när jag kom hem och syrran tog duschen före mig.. UJ UJ UJ... Då ska man bara se upp liksom.. 

    Se upp för Trötta-Tisdags-Hannor! I AM CRAAAAAAAAAAAAAAAASY! De kan vara helt förskräckliga och outhärdliga ibland.. Nästan lite skrämmande. 

     Hmm.. ridningen gick i alla fall bra. Det var riktigt skojigt och jag börjar komma över min hopprädsla :D Läraren sa till och med att det här nog var min bästa ritt hittils typ. :) Och då blir man ju glad liksom eftersom man första gången jag skulle hoppa efter "olyckan" typ tjöt av rädsla. Men nu börjar det bli bra.

    Om jag fick önska mig något nu så vore det: INGA LÄXOR, Banan/blåbär-SMoothie och en riktigt bra Film. Det vore alldeles underbart<3  Bara en av de här önskningarna går nog att uppfylla. Och det är smoothisen. :P

    Men gah.. vad ska jag skriva om egentligen. SKa jag vara sådär fjollig och skriva om "dagens outfit" eller? Kanske folk börjar kommentera då *mutter* Nej jag vet. Min blogg är astråkig men jaja.. Jag ska se till att jag hittar på något intressant att skriva om.. 

    dd

    Min söta sköthäst Wayfarer<3 :D

    h
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: cissi

    PUSSA HONOM FRÅN MIG, han har fortfarande en platsa i mitt hjärta<3

    2009-04-15 @ 20:59:58
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Jenny

    Hejj! Fin blogg du har! =D

    Titta gärna in på min blogg, om du har tid ;)

    2009-04-15 @ 21:04:26
    URL: http://jennypennanstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback